יצויין כי מלבד זאת, בשיעוריו הקבועים בבית מדרשו נוהג להביא לעיתים קרובות, מדברי תורתו של מורו ורבו הגר"ש כהן זצ"ל הנמצאים אצלו ברשימות בכל הזדמנות.
בשבת קודש האחרונה, הקדיש את כל השיעורים לע"נ של מו"ר הגר"ש כהן זצ"ל, בשיעור המרכזי המועבר בשידור חי, פתח בדברי הקדמה תוך כדי שתיאר את דמותו הגדולה של הגר"ש כהן זצ"ל ואמר, הרב זצ"ל עצמו היה מהמיוחדים ומהבחירים שבעם ישראל, בגמ' מובא על הפסוק, "כי שפתי כהן ישמרו דעת, ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות הוא", אם הרב דומה למלאך יבקשו תורה מפיהו, ביאור הדבר, קשה לומר על אדם שהוא בדרגת מלאך, אלא ע"י עבודת המידות, מגיעים לדרגה גבוהה של מלאך והרב זצ"ל הסביר בזמנו, מדוע חז"ל דימו תלמיד חכם דווקא למלאך? אלא שמלאך ברגע שנוצר הוא לא מתקדם, אלא נשאר באותה דרגה כפי שנברא. כל מהותו של תלמיד חכם זה לראות שהוא מתקדם, שהתלמידים מתקדמים ועולים בדרך התורה ולא איכפת לו רק מעצמו, ראש הישיבה זצ"ל כל חייו היה בשביל האחר, לרומם את האנשים, לפתוח מתיבתא, גני ילדים, תלמוד תורה, ישיבה, בשביל אחרים, מסירות נפש גדולה היתה לו ולכן היה "מלאך", כי לא היה איכפת לו מעצמו.
הרב זצ"ל היה ראש המדברים בכל מקום, עוד בראשית ימיה של העיר אשדוד, היה מגדולי הדוברים בכל אזכרה או שיעור תורה, את מנהג ה"אזהרות" בחג השבועות, הוא חיזק את המנהג הקדוש הזה בעיר, היה מכתת את רגליו ממקום למקום בעיר לשאת דברי תורה, כך גם בדרשת שבת שובה ודרשת שבת הגדול, כל זה על מנת לזכות את הרבים ולהפיץ מאור תורתו לאחרים.
זכות גדולה זכינו בעירנו שצמח כאן אילן נושא פירות, ענף עץ עבות, פרי עושה פרי, צדיק כתמר יפרח כארז בלבנון ישגה מורנו ורבנו הגאון המפורסם רבנו שמעון הכהן זצ"ל שעליו נאה לומר "תורה יבקשו מפיהו", נהג בפשטות ובענווה, זכינו ללמוד אצלו בבית אחרי הסדרים של הלילה, חברותא ואחר כך הייתי חוזר לישיבה, איזה גדלות איזה ענווה איזה יראת אלוקים.
זכותו תגן בעדנו ובעד כל עם ישראל.