חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
במגמת שיפור

המהפכה בנמל אשדוד: התור מתקצר – הנתונים נחשפים

נמשכת מגמת השיפור בנמל אשדוד, כאשר מדד השירות השבועי שפורסם על ידי חברת נמל אשדוד מציג ירידה משמעותית בתור התפעולי. הממוצע בשבוע האחרון (16-20 בפברואר) עמד על 5.2 בלבד, נתון נמוך משמעותית בהשוואה לשבוע הקודם שעמד על 9.2.
נמל אשדוד

שיפור ניכר בזמני ההמתנה

במהלך התקופה שנמדדה, ממוצע האניות שהמתינו להיכנס לנמל אשדוד היה 14.2, ירידה לעומת השבוע הקודם שעמד על 17.6. זאת בעוד שבנמל חיפה הנתון עמד על 25.8, ירידה קלה לעומת 29.6. זמן ההמתנה המרבי לאניות בנמל אשדוד עמד על 22 ימים בממוצע, בעוד שבנמל חיפה עמד על 30 ימים.

מה אומרים בנמל אשדוד?

יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר, התייחס לנתונים ואמר: "מדד השירות נועד לספק תמונה אמיתית ומדויקת של מצב הנמל בזמן אמת. חברת נמל אשדוד פועלת בשקיפות מלאה ותמשיך לשפר את השירות עבור המשק הישראלי."

מנכ"ל נמל אשדוד, ניסן לוי, הוסיף: "פרסום המדד הוא חלק מהאסטרטגיה שלנו להגביר את השקיפות ולשפר את הקשר עם הלקוחות. אנו סומכים על הנתונים שישקפו את המצב האמיתי בנמל, בניגוד לאמירות כוללניות שאינן נתמכות במציאות."

השיפור במדדי השירות מבשר טובות ללקוחות הנמל ולמשק הישראלי כולו. מגמת הייעול נמשכת – האם זו רק ההתחלה?

אולי יעניין אותך

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
מַחֲצִית הַשֶּׁקֶל בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן