משה חזן, תושב ראשון לציון, בא לבקר את נכדו המתגורר באשדוד וביקש לבלות יחד אתו בגן השעשועים הסמוך לביתו ברובע י"ב. הם ירדו לגן השעשועים ונגשו לקרסולה, אלא שמשה גילה שבקרוסלה יש בעיה ודיווח מיד למוקד העירוני. לא עברה שעה קלה ונציג המוקד הגיע לגן השעשועים וטיפל בקרוסלה. משה ששהה עדיין בגן עם נכדו מיהר להנציח את העובד כשהוא מתקן את הקרוסלה ולא שכח לשגר מכתב הערכה לראש העיר. וכך הוא כתב:
שלום לראש העיר אשדוד!
שמי משה חזן, תושב ראשון לציון.
ברצוני להביע בפניך את שביעות רצוני מאופן הטיפול בבקשתי, היום 17.8.22, ממוקד 106. במה מדובר?
היום הייתי עם נכדי, במגרש המשחקים, ליד רחוב שבט ראובן (מאחורי המגדלים), נתקלתי בקרוסלה במקום שהייתה שבורה ומסוכנת לילדים המשחקים באזור זה. התקשרתי למוקד 106 לדווח על התקלה ולאחר כשעה/שעתיים, בהיותי שם, הגיע איש אחזקה לטפל בבעיה הבטיחותית.
על כך תודתי לך ולכל אנשיך הנוגעים בדבר, בכך שהגיבו מהר וטיפלו בתלונה של תושב, בצורה מהירה יעילה, ובכך מנעו אולי פציעתם של משתמשים עתידיים.
בברכה! חזן משה
בשיחה עם משה הוא ציין כי הייתה זו הפתעה נעימה לראות את התגובה המהירה והאיכפתית של מנגנוני העירייה, ואף על פי שלא שוחח עם העובד הוא ראה כיצד העובד ביצע את מלאכתו במסירות ובחיוך גדול.
בירור של פרטי הפניה מול גב' נילי אלמליח, מנהלת מחלקת 106 במוקד העירוני, מלמד על מנגנוני העבודה היעילים של המוקד אשר פועל מול היחידות העירוניות בהתאם למדדי ביצוע. "תהל לוי, הנציגה שקיבלה את השיחה, העבירה את הפנייה לאלי אוזן, הגורם האחראי על מתקני המשחקים במחלקת נטיעות, והלה הגיע למקום עם יובל אטיאס, נציג חברת 'שעשועים וספורט' המתחזקת את המתקנים בעיר" תיארה אלמליח את תגובת העירייה לפנייה והוסיפה: "כיף לשמוע שאנשים יודעים לפרגן ולהעריך את עבודת העירייה".
גם אלי אוזן, נציג אגף הנטיעות האחראים על כל הפארקים וגני השעשועים בעיר, הגיב לפרגון ואמר: "נושא הבטיחות הינו חשוב ועומד בראש סדר העדיפות שלנו. מתקני משחקים וספורט מטופלים באופן שוטף וכשמגיעות פניות של מפגעים אנו מגיבים במהירות האפשרית בכדי למנוע מפגעים בטיחותיים בקרב ילדים."