חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
דוגמא לאנושיות:

שיחת הטלפון הלילית והמפתיעה של הח"כ האשדודי לכתב ערוץ 12

כתב חדשות 12 אורי איזק וצוות הצילום הותקפו ביום שני האחרון בתקרית הפריצה שאירעה בשדה תימן על ידי מפגינים שפרצו לבסיס במחאה על מעצר הלוחמים בחשד להתעללות במחבל נוח'בה. איזק נשבר בשידור בעקבות התקיפה שעבר, בעת שסיפר על סערת הרגשות שהתחוללה אצלו. בערב, הוא קיבל שיחת טלפון מפתיעה מחבר הכנסת האשדודי ינון אזולאי.

אורי איזק. צילום מתוך השידור של חדשות 12 בשדה תימן.

איזק הגיע עם צוות "חדשות 12" לסקר את האירוע החריג בשדה תימן, בעקבות הפיצוץ בין חוקרי מצ"ח למילואימניקים שהתרחש שם.

לאחר התקיפה סיפר איזק בשידור לערוץ בו הוא עובד את אשר עבר עליו:

"הגענו לשדר איפה שהתאספו המפגינים ושם התחילו פשוט לצעוק לעברנו שאנחנו חמאס, לדחוף את רוני מרדכי הצלם ואת איקו טבשי המקליט, גם אותי, לירוק, לשפוך מים, להעיף את המצלמות. חמישה חודשים הייתי ברצועת עזה (לוחם שלדג במילואים), סיכנתי את החיים שלי, אף אחד לא יבוא ויגיד לי אם אני חמאס או לא חמאס, ציוני או לא. זו בושה וחרפה שאנשים מרשים לעצמם לבוא ולהגיד ללוחם מילואים, לא משנה אם זה אני או כל אחד אחר, לקרוא לו נוח'בה, חמאס, לדחוף אותו, להתנהג כלפיו באלימות". סיים איזק כשהוא לא מצליח להסתיר את הפגיעה הקשה."

בפוסט שפרסם איזק בחשבון הX (טוויטר) שלו, הוא סיפר על השיחה המפתיעה שקיבל עוד באותו הלילה מחבר הכנסת ינון אזולאי:

אולי יעניין אותך

"ביום שני בערב חזרתי הביתה מהטרלול של שדה תימן, עייף, עצוב ומתוסכל. סביב עשר וחצי הטלפון צלצל, מספר שאני לא מכיר. התלבטתי רגע אחד אם לענות או להשיל מעליי כבר את היום הזה. ״שלום, אורי? מדבר ינון אזולאי מש״ס. רציתי לשאול מה שלומך אחרי היום הזה, איך אתה מרגיש ולהגיד לך שאני מחזק אותך״. זו היתה שיחה קצרה ותמציתית ואני מקווה שאני מדייק בפרטים. אבל הנה, כך מתנהג נציג ציבור, במקרה הזה מהקואליציה, נציג ציבור שאין לי מושג ירוק לגביו ושכנראה חלוק עליי במיליון נושאים עקרוניים. מעולם לא פגשתי את אזולאי או הכרתי את פעלו, מעולם לא דיברתי איתו בטלפון, מעולם לא סיקרתי אותו והוא גם ממש לא צריך ממני שום דבר. הוא פשוט ראה אותי, ואת החסד הזה אני זוכר לינון אזולאי."

הפוסט של איזק:

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
ירון בן שטרית
1 חודש לפני

אין ספק שינון אדם שפועל מהלב והרגש ויודע לדאוג לדברים הקטנים שהרבה מאיתנו לפעמים לא חושבים עליהם
בהחלט ראוי להערכה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן