חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תפנית דרמטית

"לא רצחתי את מוישי קליינרמן" זה החשוד ברצח הנער שהסעיר מדינה שלמה

מוישי קליינרמן והחשוד ברצח

הותר לפרסום: סולומון אברמוב, שהוסגר מאנגליה לישראל, חשוד ברציחתו של הנער מוישי קליינרמן בן ה-17, שעקבותיו נעלמו בהר מירון במרץ 2022.

מאז שנעלם העלה יועץ התקשורת האשדודי אריאל אלחרר קמפיין נרחב למשפחה. בשעה זו נפגש אלחרר עם בני משפחתו של קליינרמן.

אך כאמור במהלך חקירתו של אברמוב החוקר הטיח באברמוב, שהיה אחד האנשים האחרונים שראו את מוישי בחיים, כי כתמי דם השייכים לו נמצאו במכונית שלו.

לדברי סנגורו של אברמוב, עו"ד רועי אטיאס, מרשו נחקר 12 שעות מדי יום במשך שישה ימים מאז נחת בישראל לאחר שהוסגר מאנגליה. "הם חקרו אותו בצורה אגרסיבית מאוד בחשד לעבירות רצח ועבירות נוספות" , הסביר מקורב לאברמוב, שטען כי הוא לא נשבר בחקירה.

אולי יעניין אותך

בתוך כך, הפרקליטות במחוז ירושלים הגישה אתמול כתב אישום נגד אברמוב לבית המשפט המחוזי בעיר בגין עבירות של מעשים מגונים בנערים. מדובר בשני מקרים שהתרחשו לפני כשלוש שנים כאשר אברמוב חבר לשני הנערים כדי לחלק ספרי צדיקים בצמתים ברחבי הארץ ובמהלך הנסיעות במכוניתו ביצע בהם מעשים מגונים בכוח בניגוד לרצונם.

סנגורו של אברמוב עו"ד אטיאס מסר בתגובה: "למרשי אין קשר לפרשה או ידיעה לגבי להיעלמותו של הנער. הוא מכחיש את כל החשדות נגדו. החקירה מבורכת ונעשה כל מה שביכולתנו לקדם את החקירה ולסייע לכל מידע שעשוי לשפוך אור על גורלו של הנער".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
ירון בן שטרית
1 חודש לפני

אריאל אלחרר טוען על השמועות שמתפרסמות "אין בדל של אמת בפירסומים"

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן