חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בחירות 2023

תמיכת הרבנים הספרדים מתעצמת: הגר"מ מאזוז במכתב מיוחד "יש לתמוך ביחיאל לסרי"

ראש ישיבת 'כיסא רחמים', ממנהיגי הציבור הספרדי, הגר"מ מאזוז, צירף את חתימתו למכתב התמיכה של הגר"מ אבוחצירא המורה לבחור בראה"ע אשדוד ד"ר יחיאל לסרי • לרב מאזוז אלפי תלמידים באשדוד, ולכן מדובר בתמיכה משמעותית מאוד

ראש העיר אצל הרב מאזוז. מכתב התמיכה

התמיכה של הרבנים הספרדים בראה"ע אשדוד ד"ר יחיאל לסרי נמשכת ומתעצמת, כשהיום מתפרסמת תמיכתו של הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים שלו אלפי תלמידים המתגוררים באשדוד והולכים לאורו.

ראש ישיבת 'כיסא רחמים', מרן הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א, צירף את חתימתו למכתב תמיכה נלהב שכתב הגאון רבי מאיר אבוחצירא, מהדמויות המשפיעות ביותר בציבור הספרדי בעיר אשדוד, בו הוא כותב על ראה"ע: "שמו הטוב הולך לפניו ובמשך שנים רבות קידם פעל ועשה רבות למען שגשוגה של העיר בתחומים רבים, בהאדרת תורה ויהדות, בהנחלת מורשת ישראל לילדי העיר, השקעתו הגדולה בתחום החינוך, בבניית בתי ספר וגני ילדים ועוד הישגים חשובים ושמירה על הסטטוס קוו.

עוד הוסיף הגר"מ אבוחצירא: "והוכיח כבר מתוך פעולותיו הברוכות, שמטרתו להמשיך ביתר שאת, להביא לקידומה של העיר מתוך רצון ונחישות לפעול ולעשות לרווחת הכלל והפרט. לכן חשוב ומצווה לתמוך בראה"ע ד"ר יחיאל לסרי אשר לו אהבה והערכה גדולה לתורה וחכמיה, זכה לברכותיהם של גדולי הרבנים והאדמו"רים ובשעתו זכה לברכתו של מרן רבינו הגר"ע יוסף זצוק"ל".

על כך הוסיף מרן הגר"מ מאזוז בכתב ידו: "גם אני מצטרף לתמוך בד"ר יחיאל לסרי, בהצלחה רבה".

אולי יעניין אותך

התמיכה הכתובה מצטרפת לביקור שערך ראה"ע במעונו של ראש הישיבה לפני תקופה במהלכו התקבל בחמימות יתירה וזכה לברכה איתנה שימשיך לכהן על כיסאו ימים רבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן