חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מלחמת הכנופיות

תיעוד מצמרר: כך בוצע ניסיון החיסול באשדוד | צפו בירי

מלחמת הכנופיות בין הקבוצה של דין בן פורת לכנופיה הגרוזינית ממשיכה להכות גלים בעיר והפעם ירי לעבר עבריין מהכנופיה הגאורגית בשעה שישב עם עבריינים אחרים מארגונו | המשטרה עצרה 5 חשודים | צפו ברגעי הירי

כפי שדיווחנו, משטרת ישראל עצרה הלילה 5 מוכרים למשטרה מארגונו של דין בן פורת, שהיה בעבר יד ימינו של ראש ארגון הפשיעה בני שלמה.

האירוע המדובר אירע הלילה ברחוב יוספטל בעיר לאחר שמספר חשודים ירו לעבר עבריין המשוייך לכנופיה הגרוזינית בשעה שישב עם עבריינים אחרים ברחוב יוספטל בעיר.

העבריין אליו כוון הירי הוא מוכר למשטרה מאשקלון, שניצל בנס לפני כשבועיים ממטען חבלה שהתפוצץ ברכבו. הוא יצא ללא נזק מניסיון הפגיעה ודרוש לחקירה על ידי משטרת ישראל.

בין הכנופיה הגרוזינית לארגונו של בן פורת שוררת איבה עמוקה שהתבטאה בחודשים האחרונים באירועי ירי וזריקת רימונים כשהאירוע הזכור ביותר הוא הירי באולמי טרויה שם נעצר בן פורת כחשוד מרכזי. גם הוא נחשב נמלט ודרוש לחקירה על ידי המשטרה.

אולי יעניין אותך

צפו בתיעוד:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן