חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הבחירות מתקרבות - הרבנים החליטו?

תזוזה בציבור הספרדי: רבני אבוחצירא יצאו מגדרם בעת הגעתו של לסרי • צפו

אלפי תושבי אשדוד, בני עדות המזרח, ההולכים לאורם של האדמו"רים והרבנים לבית אבוחצירא קיבלו אתמול הנחיה לגבי הבחירות הקרובות לראשות העיר אשדוד: הצהרות התמיכה בראש העיר יחיאל לסרי במהלך שמחת בית אבוחצירא נותנות אינדיקציות ברורות • צפו

ראש העיר לצד האדמו״ר הבבא ברוך והגאון רבי מאיר אבוחצירא שליט״א

כחצי שנה לבחירות באשדוד: האם האדמו"רים והרבנים לבית אבוחצירא כבר החליטו? לפי מה שהתרחש אתמול בשמחת הברית לצאצאם של האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא ולהגאון רבי מאיר אבוחצירא – נראה שכן.

ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי הוזמן להשתתף בשמחה, אך לא ציפה שכך יקבלו אותו האדמו"רים והרבנים לבית אבוחצירא. הורעפו עליו ברכות, הבטחות ותמיכה בלתי מסויגת.

אלפים רבים הולכים לאורם של רבני בית אבוחצירא, ופועלים לפי הוראותם. התמיכה אתמול בלסרי נותנת אינדיקציות ברורות על הלך הרוח לקראת הבחירות הקרובות.

הסבא רבה האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא בירך בחביבות רבה את לסרי ואמר "שיזכה לשבת על כסא ראש העיר עוד שנים רבות ולעשות למען התורה".

אולי יעניין אותך
ראש העיר מתקבל בחביבות אצל הבבא ברוך אבוחצירא שליט״א

הגאון רבי מאיר אבוחצירא, מבכירי הרבנים המשפיעים באשדוד, בירך את לסרי והצהיר: "ראש עירנו בעבר, בהווה ובעתיד, שמחת עולם תהיה על ראשו".

הגר"מ אבוחצירא הגדיל לעשות, ולאחר תפילת מנחה, במהלך דבריו לרגל השמחה, הזמין את ראש העיר לסרי לשבת לצידו של האדמו"ר הבבא ברוך, ובירכו לעין כל.

כפי שדיווחנו כאן אתמול ב'חרדים אשדוד',  ראש העיר לסרי כובד ב"קוואטר".

ראש העיר מכובד בכיבוד הקוואטר בברית

בכיסא של אליהו כובד הסבא הרה"צ רבי יהודה אבוחצירא ובברכות כובד הסבא הרה"צ רבי מאיר אבוחצירא. התרגשות מיוחדת אחזה בקהל כששמעו ויקרא שמו בישראל: "מאיר" ע"ש הסבא הגר"מ אבוחצירא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
6 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
6 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יוני
1 שנה לפני

מה קרה חרדים אשדוד? ראיתם שצריך להתחיל להתחנף ללסרי קפצתם כל שניה כתבה על לסרי איפה היתם לפני? זה אל תדאגו ברק סרי ינצח בבחירות האלה ונראה אם בסוף היה שווה התחנפויות האלה (לחיים אמסלי ודאי שלא יהיה שווה מבטיח)

דוד
1 שנה לפני

מה קרה חרדים אשדוד? ראיתם שצריך להתחיל להתחנף ללסרי קפצתם כל שניה כתבה על לסרי איפה היתם לפני? זה אל תדאגו ברק סרי ינצח בבחירות האלה ונראה אם בסוף היה שווה התחנפויות האלה (לחיים אמסלי ודאי שלא יהיה שווה מבטיח)

דוד
1 שנה לפני

הגזמתם כל היום סביב יחיאל לסרי
כבר כתבתם שיחיאל לסרי אצל הרב אבוחצירא
אנחנו רוצים חדשות אבל על הכול
ובלי נגיעות
כל חדשות שקורות בציבור הספרדי והאשכנזי
ו

קובי
1 שנה לפני

הגיע הזמן שהרבנים הספרדים ידרשו לא פחות מהציבור החסידי .ותראו למי יש יותר בתי מדרש ותלמודי תורה וסמינרים ומי עוד נמצא מאחור .ולחבר בעיירה תתחיל לדאוג באמת ולא להוציא עלונים ושטויות. תלמד מהחסידים איך עובדים .

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן