חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מרגש

“תבואו מהר! בטעות זרקנו כסף לטמון”

כך נשמעה הקריאה שהתקבלה אמש למוקד העירוני 106 בעיריית אשדוד • עובדי העירייה שהגיעו למקום במהירות הפכו וחיפשו ובסייעת דשמיא אף מצאו את הכסף שנזרק בטעות לטמון • וכמובן זה לא הסיפור היחידי שהתקבל במוקד

הכסף שנזרק ונמצא על ידי עובדי העירייה

אמש (שני) התקבלה שיחת טלפון במוקד העירוני 106 של עיריית אשדוד, על הקו הייתה תושבת העיר שכולה היסטרית, “תבואו מהר! בטעות זרקנו כסף לטמון” כך נשמעה אומרת למוקד.

״השיחה הזו ממש לא היחידה שמתקבלת במוקד, אך לפני מספר ימים תושב פנה כשמבקש את עזרת העירייה לאחר שבטעות זרקו את המצלמה במהלך הניקיונות לפסח״ מספרים לנו ממוקד העירוני.

ואכן, במהלך הניקיון לפסח זורקים פריטים רבים, רק שלפעמים שוכחים לבדוק אם שכחנו בתוכם פריטים יקרי ערך או מזומן שנשמר לטובת הקניות לחג.

לאחר שהתקבלה הקריאה אמש על הכסף שנזרק לטמון נשלחו עובדי התפעול אשר עובדים מסביב לשעון בימים אלה והגיעו מיד למקום, הרימו את הטמון והחלו לחפש אחר האבידה.

אולי יעניין אותך
הקריאה למוקד

לאחר מספר דקות מצאו את השקית עם הכסף, וכעת המשפחה יכולה לנשום לרווחה ולהמשיך להיערך לקראת החג.

המשפחה שהתרגשה לקבלת כספם בחזרה הודתה לעובדים, והם איחלו לה בחיוך רב חג שמח.

וכך גם במקרה שבטעות נזרקה המצלמה יקרת הערך ובעלת הערך הסנטימנטלי לפח, הגיעו עובדי העירייה שלאחר זמן לא מעט מצאו את המצלמה והחזירו אותה לבעליה.

"את פנייה זו אני רוצה להפנות לעובדי האשפה באשדוד. בפה מלא תודה כרוחב הים, לעובדי האשפה החל מנציגי השירות במוקד 106 מגיע למפקח על האשפה וכלה בעובדי משאיות האשפה. אבדה לי מצלמה יקרה ובעלת ערך וגיליתי שאחד מבני ביתי זרק אותה לפח הטמון . מיד חייגתי למוקד העירוני המענה הטלפוני היה מהיר, הטיפול היה אדיב, מיד בבוקר למחרת הגיעה משאית האשפה עם הצוות והוציאו את המצלמה מהפח הטמון.

הם דאגו והיו כל כך אכפתייים עד שמצאנו את המצלמה!!! תודות לנציגי השירות מתוכם שגיא, תודה למפקח על האשפה דודו כהן, תודה לנהג משאית האשפה יובל והצוות שהיה איתו… מודה לכם אלף פעמים מכירה טובה ומוקירה מעשים כאלה מיוחדים , איך שכולם נרתמו לעזרתי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן