חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מאשדוד לכנסת ישראל

שר הרווחה הקים וועדה: מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים אשדוד מחברי הוועדה

נעמי סבג, עובדת סוציאלית ומנהלת המחלקה לשירותים חברתיים באשדוד צורפה לשמש כאחת מחברות הוועדה • הוועדה תוקם כבר בימים הקרובים ובתוך 6 חודשים צפויה להגיש את המלצותיה בתחום האומנה במדינת ישראל לשר הרווחה
מרגי. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שר הרווחה יעקב מרגי הקים ועדה לבחינת תחום האומנה במדינת ישראל; הוועדה צפויה להציע תיקוני חקיקה.

גב' אתי קיסוס, מ"מ סמנכ"לית שירותים חברתיים במשרד הרווחה מונתה לעמוד בראש הוועדה שבה יהיו חברים גם אישי ציבור מן האקדמיה ומהרשויות המקומיות.

נעמי סבג, עובדת סוציאלית ומנהלת המחלקה לשירותים חברתיים באשדוד צורפה גם היא לשמש כאחת מחברות הוועדה.

תפקיד הוועדה יהיה לבחון תיקונים אפשריים לחוק האומנה שחוקק בשנת 2016 לאור שינויים שחלו מאז. בין היתר תבדוק הוועדה את הקשר בין הילד להורה הביולוגי, היתרים וסמכויות של הורי האומנה, החזרי הוצאות ועוד.

אולי יעניין אותך

"לנוכח העובדה כי חלפו 7 שנים מיום חקיקת החוק, עולה הצורך לבחון את יישומו של החוק בשטח, להתאים בין הידע והניסיון המצטברים בשטח לבין הובלת תהליכי שינוי וכל זאת במטרה להיטיב עם הקטינים הנזקקים לטיפול במסגרת החוק". אמר השר מרגי לחברי הוועדה שהגיעו לקבל את כתב המינוי בלשכתו. "עם כניסתי לתפקיד ראיתי לנכון לכנס ועדה ציבורית בהשתתפות גורמי מקצוע מהמשרד, מהאקדמיה, מהמחלקות לשירותים חברתיים וגורמים נוספים על מנת לבחון את שירותי האומנה הלכה למעשה ולהצביע ככל שיידרש על שינויים שיוכלו לשפר את השירות לטובתם ולרווחתם של הקטינים, הוועדה תדון בין היתר בעדכון מתווה העבודה של שירות האומנה בכל הנוגע לילדים, להוריהם הביולוגיים ולמשפחות האומנה וככל שיעלה צורך בכך מהדיונים אף יבחן הצורך בקידום תיקונים לחוק. אני מודה לכם, חברי הוועדה על הנכונות לקחת חלק בוועדה חשובה זו ומאחל לכם הצלחה רבה בעבודתכם".

מ"מ סמנכ"לית שירותים חברתיים, אתי קיסוס: "תחום האומנה הוכר כפתרון מיטבי עבור קטינים רבים, הנאלצים לגדול מחוץ לבית הוריהם. מטרת הוועדה, לבחון בראיה רטרוספקטיבית את יישום החוק, את הדרכים להעניק את השירות הטוב ביותר לקטינים ואת האתגרים ביישומו. בכוונתנו לבחון באופן מעמיק סוגיות מגוונות בתחום ולהציע צעדים לשיפור המצב. מדובר בצעדים שיאפשרו להורי האומנה להעניק לילדים ולבני הנוער את המיטב שהם יכולים ולצד זה, את הדרכים לחיזוק הקשר בין בני הנוער להוריהם".

חברי הוועדה המלאים:

1. יו"ר הוועדה: עו"ס אתי קיסוס, ממלאת מקום סמנכ"לית בכירה שירותים חברתיים, ראש מינהל שירותים חברתיים ואישיים, משרד הרווחה והביטחון החברתי.

2. פרופ' אשר בן אריה, דיקן הפקולטה לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית.

3. עו"ס סיגל בניאס, מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים, עפולה.

4. עו"ס דורית ליבנזון, מנהלת תכנית מימ"ד, ג'וינט אשלים.

5. שלומית קונטופסקי, מומחית מדריכה בפסיכולוגיה התפתחותית.

6. עו"ס נעמי סבג, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים אשדוד.

7. עו"ס היאם שפיק, רכזת תחום חוק נוער וראש צוות, המחלקה לשירותים חברתיים, אום אל-פחם.

8. עו"ס רחל איגר-לוין, מנהלת השירות לילדים ולמשפחות אומנה, משרד הרווחה והביטחון החברתי.

9. עו"ד נטלי מופסיק, הלשכה המשפטית, משרד הרווחה והביטחון החברתי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן