חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
החרדים מברכים

שר האוצר סמוטריץ' מבטל את גזירת החד פעמי והשתייה מתוקה

שר האוצר הנכנס בצלאל סמוטריץ' הנחה להכין במהירות האפשרית לימים הקרובים צווים לביטול מס על החד פעמי וביטול מס על השתייה המתוקה. החרדים בירכו על ההחלטה
בקבוק קוקה קולה/ שתיה מתוקה

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הנחה היום (ראשון) להכין במהירות האפשרית לימים הקרובים צווים לביטול מס על החד פעמי וביטול מס על השתייה המתוקה.

בלשכת סמוטריץ', שר האוצר הנכנס, ציינו כי מדובר בהחלטה ראשונה של השר מאז נכנס לתפקידו לפני מספר ימים.

"בפגישת הנהלה ראשונה שהסתיימה לפני דקות אחדות הנחה השר סמוטריץ' להכין במהירות האפשרית לימים הקרובים צווים לביטול מס על החד פעמי וביטול מס על השתייה המתוקה שהוחל בממשלה היוצאת", נכתב בהודעה מטעם השר.

כזכור, המס על הכלים החד פעמיים ועל השתייה המתוקה הוטל על ידי שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן. לטענת רבים במגזר, ליברמן הטיל את המסים בכוונה כדי להקשות על המשפחות החרדיות, ברוכות הילדים, המשתמשות בכלים חד פעמיים ובשתייה ממותקת יותר מכל מגזר אחר.

אולי יעניין אותך

ח"כ יעקב טסלר מאשדוד הגיב: "מודה לשר האוצר ידידי בצלאל סמוטריץ׳ על ההחלטה הנכונה לביטול המס על מוצרי חד פעמי. מדובר במס דרקוני ומיותר שמטרתו העיקרית היתה להכביד על משפחות ברוכות ילדים, צרכני החד פעמי. התחלנו בביטול סדרת הגזירות שיזמה הממשלה הקודמת, כפי שהבטחנו ואף הכנסנו זאת להסכמים הקואליציונים. בעזרת השם נמשיך ונצליח".

ח"כ אורי מקלב מיהדות התורה הגיב להחלטה: "מיסים אלו לא באו לסייע לציבור אלא רק כהחלטה רעה שנועדה לפגוע בציבור ולא מקצועית. אנחנו מברכים את שר האוצר סמוטריץ' שביטל מס זה, כפי שהתחייבנו בהסכם הקואליציוני. פעולה זו מביאה את מדיניות הממשלה החדשה לפעול למען האזרחים ולא כנגדם. כעת משבוטל הצו נפעל בהסברה ובחינוך בכדי לשמור את הסביבה ולצרוך משקאות בריאים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן