חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טרגדיה

שריפה פרצה בדירת מגורים באשדוד: אדם נהרג ושלושה נפצעו

לוחמי האש חילצו מספר לכודים, אחד מהם נפטר במקום; הכוחות ממשיכים לפעול באירוע המורכב
קרדיט: זק״א

מהזירה

הבוקר פרצה שריפה בבית קרקע ברחוב נתן הנביא באשדוד, הדיווח הראשוני התקבל בתחנת כבאות והצלה אשדוד, כאשר דווח על עשן כבד שיוצא ממספר חלונות של המבנה וחשד ללכודים בתוכו. הכוחות שהגיעו למקום גילו כי המבנה מחולק למספר יחידות דיור.

עם הגעת לוחמי האש לזירה, מפקד המשמרת, רב רשף מוטי ביטון, הנחה את צוותו לחדור למבנה במטרה לחלץ את הלכודים במהרה. במהלך פעולת החילוץ המהירה, הבחינו הכבאים במספר דיירים לכודים, חלקם במרפסת של אחד החדרים. שלושה מהדיירים חולצו במהירות והועברו לטיפול צוותי מד"א, כשהם סובלים מפציעות בדרגות שונות.

למרבה הצער, בחדר השינה בו התלקחה השריפה, נמצא דייר נוסף במצב אנוש. הוא חולץ על ידי לוחמי האש, אך לאחר מכן נאלצו כוחות ההצלה לקבוע את מותו במקום.

קרדיט: זק״א

מפקד המשמרת ביטון מסר כי האירוע היה מורכב במיוחד, בשל חלוקת המבנה ל-10 יחידות דיור קטנות. הוא ציין את פעילותם המהירה והמדויקת של לוחמי האש, שהובילה להצלת חיים במצב שבו כל שניה הייתה קריטית.

אולי יעניין אותך

בשלב זה, צוותי הכיבוי ממשיכים בפעולות כיבוי סופיות וחקירת נסיבות פרוץ השריפה. צוותי מד"א טיפלו ופינו את הפצועים לבתי החולים הסמוכים, כשמצבם של חלקם בינוני עד קשה. הרשויות ימסרו פרטים נוספים עם סיום החקירה בשעות הקרובות.

עדכונים נוספים יפורסמו בהמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
במעמד רבנים, אישי ציבור ונכבדים רבים
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן