חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
רגעי דרמה

שני ילדים ננעלו ברכב באשדוד – כך זה הסתיים | צפו

אשדוד: שני ילדים אחים, בן ובת, ננעלו בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותם בשלום

ביום שישי בשעות הצהריים, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני ילדים אחים, בן ובת, שננעלו בשגגה ברכב לעיני הוריהם, בשדרות הפלמ"ח באשדוד.

ינון כהן, מוקדן ידידים שענה לשיחת החירום, לקח פרטים והזעיק מתנדבים לסייע. כתריאל דנוך, משה מזרחי, אליעזר שלמה עייני ומאיר אבוקרט, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הילדים בשלום, מבלי לגרום נזק לרכב.

כתריאל מספר: "הייתי באמצע הכנות לשבת, כשלפתע קיבלתי את הקריאה. מיד עזבתי הכל ויצאתי במהירות למקום, כשתוך כדי אני בודק את המיקום המדויק על מנת לחסוך זמן הגעה. בהגיעי לכתובת, מתברר שההורים הניחו את הילדים ברכב כשהוא מונע, ובחוסר שימת לב הופעלה נעילה מרכזית. מכיוון שהיה מזג אוויר חם וההורים היו בלחץ רב, עבדתי בזריזות ויחד עם יתר המתנדבים חילצנו את הילדים בשלום. זו תחושת סיפוק מדהימה לקבל את השבת בידיעה שהצלחתי להציל חיים של עוד מספר ילדים. ההורים הודו לנו רבות ומתחו על פניהם חיוך רחב כשראו שילדיהם חולצו בשלום."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן