חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מגשרים על הפערים

שכנים יותר לא מסתכסכים: מרכז הגישור מטעם עיריית אשדוד זוכה לשבחים מהתושבים

״פניתי לתרבות הדיור ולמשטרה אך אלה לא יכלו לעזור כניסיון נואש פניתי למוקד העירוני שהפנה אותי למרכז הגישור של העירייה - הרגשתי שאני בידיים טובות - הגענו לתוצאות משמחות ומוסכמות״ • סיפור אחד מתוך רבים

רבים מתושבי העיר אינם מכירים את מרכז הגישור הפועל מטעם עיריית אשדוד, אך מסיפורים המגיעים למערכת ׳חרדים אשדוד׳ אודות מרכז הגישור יצאנו לבדוק ולהתחקות אחר המרכז, חזרנו נפעמים:

נפגשנו עם הילי (שם בדוי), תושבת העיר כבת 42, אשר ‏נחשפה לפני מספר חודשים לבעיה עמוקה ורצינית של סכסוך שכנים. ״ידוע כי סכסוך שכנים הינו לפעמים מתיש ומייגע״ מספרת לנו הילי.

‏וממשיכה: ״ולכן לרוב – פונים לעזרה לתרבות הדיור או במקרה הגרוע ‏יותר למשטרה, וכך עשיתי גם אני, אך לצערי שני הגורמים הללו אינם ‏יכלו לעזור, וכניסיון נואש ואחרון פניתי למוקד 106 העירוני, האמת למרות שהיה ברור לי שזה לא נוגע להם, כי זה אמור להיפתר בין שני הצדדים.

להפתעתי ‏אחד המוקדנים "הגדיל ראש" והציע שאפנה לקבל יעוץ בשירות של עירית אשדוד, שנקרא ״מרכז גישור קהילתי״‏, מודה, לא הכרתי וגם הייתי סקפטית אבל לשמחתי מהטלפון הראשון – הרגשתי שאני בידיים טובות ‏ומקצועיות.

‏אנשים שרובם ככולם מתנדבים לא הניחו לנושא, ומהשיחה הראשונה עשו שיחות מעקב, התקדמות, ויזמו שיחות בין השכנים, בכל פעם שהתקשרתי היה מענה במשרד.

‏לשמחתי, התהליך התקדם עד כדי שיחת גישור בין שני הצדדים עם המגשר ברוך ביטון – סגן מנהל חינוך תורני, והגענו לתוצאות משמחות ומוסכמות על שני הצדדים, ‏ואפילו כבר התחילו בעבודות הנדרשות״.

אולי יעניין אותך

לסיום השיחה הילי מבקשת להודות נרגשות לראש העיר לסרי על הפעלת מרכז הגישור העירוני, למר בן ציון ולוטקר מנהל מרכז הגישור, ולברוך ביטון סגן מנהל חינוך תורני.

כמובן מדובר בסיפור אחד מני רבים ששמענו על מרכז הגישור, שפותר סכסוכים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אשדודי
1 שנה לפני

כל הכבוד

נעמי
1 שנה לפני

סיפור מדהים ומרגש

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן