חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מכעיס:

שוב זה קורה: חברי סיעת ש"ס לא נכחו בוועדה וסיכנו את ההקצאה לישיבה הספרדית

מה יגידו בתנועת ש"ס הארצית ברגע שישמעו שהנציגים שלהם מסכנים ועדה כל כך חשובה? וועדת בניין ערים, התקיימה אתמול להקצאת שטח המשתרע על 4000 מ"ר ובניין בן 6 קומות עבור כולל וישיבה ברחוב העבודה. מלבד חבר המועצה חיים אמסילי שנלחם בעור שיניו שההקצאה תעבור, אף חבר מסיעת ש"ס לא טרח להגיע ולמרות שמדובר במבנה שמיועד לציבור הספרדי. כל אחד וסיבותיו האישיות. ההצבעה עמדה על 5 בעד ו5 נגד וכשראה זאת מ"מ ראה"ע גבי כנפו, הפעיל "קול כפול" והצליח להעביר את ההקצאה בדוחק. הלן גלבר הצביעה בעד ההקצאה.

גבי כנפו, אבי אמסלם, חיים אמסילי. צילום: חרדים אשדוד

בעוד מספר חודשים קצרים, יתקיימו הבחירות לראשות העיר, ומטבע הדברים כל צד מנסה "לנכס" לעצמו הישגים ולהחצי"ן אותם לציבור שלו.

כמו שראינו אמש, את חילופי ההאשמות וההכפשות בין שני מ"מ ראה"ע, אבי אמסלם וגבי כנפו, בשיח קשה כשכל צד מנסה להראות כמה הוא דואג יותר לציבור שלו יותר מהצד השני, מסתבר שהתמונה בפוסטים שונה מהמציאות, והאצבע על המקלדת שונה באופן קיצוני מהאצבע בוועדה.

אתמול התקיימה "מליאת ועדת בניין ערים" התקיימה וועדה לבניין ערים, על הקצאת מבנה ושטח לא מבוטל, שיש בו צורך כבר המון שנים דווקא לציבור החרדי הספרדי.

למי שלא מכיר, שנים רבות, הרב חדד שליט"א, מפעיל ישיבה במתכונת מיוחדת לנוער נושר בסיכון ברחוב העבודה.

אולי יעניין אותך

הישיבה בנויה ממקבץ של קרוואנים שבורים עם חוסרים בריצוף ותת תנאים מחפירים ועם כל זאת, המלמדים הצוות והתלמידים, ממשיכים לשהות שם באהבה מתוך תחושת שליחות והתאמה לתלמידים.

מי שפנה והעיר את תשומת ליבנו לנושא הוא, הורה של אחד מתלמידי הישיבה שער ואיכפתי למצב המוסד.

מסתבר, שבהגיע שעת המבחן לאחר שנים רבות, אתמול התקיימה ההצבעה האם לאשר לעמותה של הרב חדד מבנה או לא, ודווקא בתקופה הזו ודווקא למטרה כזו חשובה נעדרו חברי המועצה של ש"ס על אחד מסיבותיו האישיות חוץ, מהרב חיים אמסילי לבדו, שניסה בכל כוחו לגרד עוד אצבע עבור הציבור שלו. בסופו של דבר, הישועה הגיעה דווקא ממ"מ ראה"ע גבי כנפו שיהמר לזכותו ועשה את כל המאמצים והפעיל "אצבע כפולה" ועל ידי זה ההקצאה עברה בדוחק של 5 מול 5. עוד מסתבר, שדווקא הלן גלבר הצביעה בעד ההקצאה.

וזו לא הפעם הראשונה שחברי המועצה של ש"ס לא מגיעים להצבעות על הקצאות מבנים לספרדים. גם בהצבעה על ההקצאה של הרב מוגרבי דווקא חברי המועצה החרדים הספרדים לא נכחו לחץ כאן לראות את הכתבה וההקצאה עברה בזכות חברי סיעת "אגודת ישראל".

עצוב לראות, שהעתיד שלנו ושל ילדנו תלוי בפוסטים חלולים תוך הקרבת הציבור החרדי בכל מובן המילה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
14 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
14 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
ספרדי
1 שנה לפני

לא אתפלא אם המון המון ספרדים ישימו ג' בבחירות הקרובות
אצלנו הרב אמר שתהיה כנראה הוראה שקטה כזו

יצחק הורן
1 שנה לפני

אני ספרדי, אשדודי
רואה את אבי אמסלם פשוט מחריב את אשדוד
לא סופר אותי, שסניק בדם.
פוגע בש"ס, פוגע ברבנים ופוגע בזכר מרן
ומתפלץ

כותב את השם המלא שלי שאבי ידע מי אני, הפסקתי לפחד!!

בעילום שם
1 שנה לפני

שהרב חדד יפסיק לשחק בפוליטיקה הוא יקבל כל מה שצריך

דודי
1 שנה לפני

זה אסטרטגיה מכוערת של השסניקים מי שלא מתיישר לדעות שלהם אז מיד פותחים מה הוא שווה 100 קול תסתכלו מה אתם שווים . בושה של תגובה. והכל בגלל שמני מצדד ביחיאל לסרי. על זה נאמר בושה בושה בושה לכם.

דודי
1 שנה לפני

הבעיה הגדולה ביותר זה אבי אמסלם שלא נותן לאף אחד לעבוד כי הוא רוצה לנכס לעצמו כל כסא כל שולחן וכל מזגן במקום להתעסק במקרו הוא מתעסק במיקרו וזה התוצאה של 5 שנים משרד הפקות אירועים ותו לא. כישלון חרוץ

ספרדי שמאוכזב מכם.
1 שנה לפני

שישה חברים ספרדים בשס אוכלים אחד את השני ללא שום עשיה. וארבעה מאגודה שצוחקים עליהם ודואגים לציבור שלהם. תלמדו מהם במקום להצית להבות בעיר ואפס עשיה.די לשנאהוהעירבובים. אמסילי ואזולאי לכו לכולל לשבת וללמוד דרך ארץ. כל מטרתכם להפיל את אמסלם. אתם כבר לא תהיו ברשימת שס.

יוחאי
1 שנה לפני

כמה משלמים לך בישביל לתדרך על אבי ?? אדיוט שימושי כמה שזה שקוף

יוסי
1 שנה לפני

מני אזולאי שוב עושה בעיות צריך לשללוח אותו
לא שווה יותר ממאה קול

שלומי
1 שנה לפני

זה האיש אבי אמסלם
אשדודים תמימים
נזק לציבור החרדי ספרדי

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן