חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
״יובלים״ מוביל

שדרוג משמעותי של תשתיות המים והביוב ברחבי העיר

תאגיד "יובלים אשדוד" ממשיך להשקיע - השקעה עצומה בשדרוג תשתיות המים והביוב, המוביל לשיפור איכות החיים של התושבים והתאמת התשתיות לצרכים המודרניים ובכלל זה קידום פרויקטים בתחום הפינוי ובינוי לטובת משפרי דיור.

עבודות התשתית. צילום: יובלים אשדוד

במסגרת תכנית העבודה הנרחבת לשנת 2024, מתבצעות בימים אלו עבודות לשדרוג תשתיות המים והביוב במתחם השוק וברובע הטיילת, וכן בעשרים רחובות ברובע ט"ו.

במתחם השוק והטיילת, הפרויקט כלל החלפת תשתיות בנות עשרות שנים. השבוע הסתיים השלב הראשון – החלפת תשתית הביוב, וכעת מתבצע שדרוג תשתית המים. הצנרות החדשות רחבות וחדישות יותר, יספקו הולכת מים ושפכים יעילה ורבה יותר, ויתמכו בהמשך פיתוחה של הטיילת החדשה ובמתחם בתי המלון. מועד סיום השלב השני בפרויקט צפוי לדצמבר 2024, והעלות הכוללת נאמדת במיליון ש"ח.

ברובע ט"ו, מבוצעת  החלפת קווי מים ישנים בכ-20 רחובות מרכזיים, בהם: לאה גולדברג, אנה פרנק, דבורה הנביאה, רות המואביה ועוד. הצנרת החדשה תהיה אף היא רחבה ומתקדמת יותר, ותאפשר הולכת מים רבה ואמינה יותר. העבודות צפויות להסתיים בחודש ינואר, עם שיבושי תנועה מזעריים, אך ללא סגירה מוחלטת של הרחובות. עלות פרויקט זה עומדת על כ-8 מיליון ש"ח.

פרויקטים אלה מתווספים לעשרות פרוייקטים שבוצעו במהלך שנת 2024 ברחבי העיר אשדוד.

אולי יעניין אותך

מנכ"לית "יובלים אשדוד" מלי בן ברוך: ״תכנית העבודה לשנת 2024 הכוללת שדרוג מסיבי של תשתיות בשכונות הוותיקות והקמת תשתיות חדשות ברובעים החדשים,  מבוצעת על אף המצב, דבר המדגיש את מחויבות עובדי התאגיד למען הלקוחות. בכך אנו משפרים את איכות החיים של הלקוחות ותומכים בהתפתחות העירונית של העיר, כחלק ממחויבתנו להבטיח מערכות מים וביוב עירוניות ברמה הגבוהה ביותר״.

צילום: יובלים אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן