חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיזוק למתן תורה

רב העיר אשדוד בשיחת חיזוק לתלמידי הישיבה ביד בנימין

הגאון רבי יוסף שיינין רבה של העיר אשדוד בשיחת חיזוק מרתקת בישיבת "תורת החיים" ביד בנימין
הגאון ר' יוסף שיינין בשיעור

ביום האחרון של שלושת ימי הגבלה, הגיע המרא דאתרא הגר"י שיינין לישיבת "תורת החיים" בראשות הרב שמואל טל בישוב "יד בנימין" ושם בהיכל בית המדרש מסר שיחת חיזוק בפני כל תלמידי הישיבה.

במשך כשעה מסר שיחה כהנה לקראת מתן תורה והביא בשם רבו המשגיח הגה"צ רבי יחזקאל לוינשטיין זצ"ל שאותו תיאר כמלאך אלוקים והיה תלמידו של הסבא מקלם זצ"ל וזוכר שאמר אימרה: "הזמן לא חולף, אלא אנו חולפים על פני הזמן", כשמגיעים ליום מתן תורה שהיה לפני 3,300 שנה, זה אותו יום ממש שאנו זוכים לקבל את התורה עם כל הסגולות שלה כפי שהיה אז.

במשך כשעה ביאר והרחיב על כל קניני התורה ומהות של יום חג השבועות, דיבר על מעלת הלימוד בחברותות שזה בבחינת ברוב עם הדרת מלך, אחי ורעי, אתם עוסקים בלימוד התורה בתורה שבכתב ותורה שבעל פה, והעיקר זה תורה שבעל פה שעליה הקב"ה כרת ברית עם ישראל וסיים בברכה, יהי רצון שהתורה שלכם תחזק את עם ישראל, ונזכה ע"י כך לקרב את הגאולה, שיום מתן תורה יהיה זכר למתן תורה ויהיה קבלת תורה מחדש שתעלו מעלה מעלה ותזכו להיות מגדולי ישראל אמן כן יהי רצון.

עם סיום הדרשה, תלמידי הישבה נגשו להודות להג"רי שיינין על דבריו הנפלאים והמחזקים, ראש הישיבה הרב שמואל טל יחד עם שאר הרמי"ם הודו נרגשות על הדברי חיזוק שודאי הביאו להתעוררות גדולה אצל התלמידים.

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן