חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טענות קשות

ראש העיר חושף: “גורמים זרים רוצים להשתלט על העיר”

מערכת הבחירות מסלימה: כחודש לאחר שהקבלן צחי אבו טען כי מפלגת אגודת ישראל ניסתה לסחוט אותו, מגיע ראש העיר ד"ר לסרי וחושף כי "גורמים זרים" כדבריו משקיעים עשרות מיליונים כדי להשתלט על העיר • למי התכוון לסרי? והאם יש קשר לכך שצחי אבו ישב כמתווך בפגישה חשאית לאיחוד בין שני פוליטיקאים יריבים לפני כשבועיים? כל הפרטים >>>

לסרי ואבו. קרדיט צילום: לירון מולדובן, פרטי

מערכת הבחירות באשדוד עוברת למסלול התנגשות חזיתית: כחודש לאחר טענותיו של הקבלן צחי אבו על כך שאגודת ישראל ניסתה לסחוט אותו והתגובה החריפה שלהם מנגד, מגיע ראש העיר ד"ר לסרי ועולה להתקפה "גורמים זרים רוצים להשתלט על העיר".

בנאום חוצב להבות סיפר ד"ר לסרי, על עשרות מיליוני שקלים שמושקעים כדי להפיל אותו מכיסאו ועל רצונם של גורמים זרים להשתלט על נכסים עירוניים.

צפו:

ברחוב מתמקדים בשם אחד אליו לטענתם כיוון ד"ר לסרי את האצבע המאשימה, אולם לסרי נמנע מלנקוב מפורשות בשם "הגורמים הזרים המנסים להשתלט על נכסי העיר" כדבריו.

אולי יעניין אותך

עוד עולה התמיהה האם יש קשר בין דבריו של לסרי לכך שלפני כשבועיים התקיימה פגישת פסגה חשאית באחד המשרדים בעיר בין שני פוליטיקאים בכירים שהם יריבים מרים, כשבחדר יושבים צחי אבו ועוד שניים ממקורביו.

מה האינטרס של אבו לשבת בפגישת האיחוד בין השניים שלכאורה לא נוגעים בקולות המועמד ברק סרי? והאם זה ראוי שקבלן לו קרקעות רבות בעיר ישב בפגישה כזו? לאבו הפתרונים.

כזכור גם מפלגת אגודת ישראל תקפה את אבו לפני כחודש וטענה ש"לחציו הפסולים מטרתן אחת: הרתעת נבחרי ציבור מעמידה על משמר האינטרס הציבורי". אולם למרות הדברים אבו אינו נרתע ומהלך על חבל דק מאוד שעלול להיקרע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן