חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בשורה להורים:

ראש העיר הודיע: קייטנות הקיץ גם באוגוסט

עוד מבשר ראש העיר: "כדי להקל כלכלית על ההורים, יבוצע החיוב על בסיס שבועי בלבד מתוך ידיעה כי משפחות רבות יוצאות לנופש באוגוסט כך שלא יידרשו להתחייב לכל תקופת הקייטנה"

בהודעה מיוחדת מבשר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על הארכת קייטנות הקיץ גם לחודש אוגוסט.

הקייטנות יפעלו גם בחודש אוגוסט, בין התאריכים 24.7-11.8:
בוקר 8:00-13:00 – בהשתתפות של 100 ש״ח לשבוע.
צהרון 13:00-16:00 – בהשתתפות של 100 ש״ח לשבוע.
בשורה נוספת שהודיע ראש העיר שבכדי להקל כלכלית על ההורים, יבוצע החיוב על בסיס שבועי בלבד מתוך ידיעה כי משפחות רבות יוצאות לנופש באוגוסט כך שלא יידרשו להתחייב לכל תקופת הקייטנה.
ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי:
"אני שמח לבשר כי בהחלטה משותפת שהתקבלה בדיון עם גורמי המקצוע בעיריה ובחברה העירונית לתרבות הפנאי, סוכם על פתיחת מחזור נוסף בן 3 שבועות שיתקיים באוגוסט לילדי הגנים. אנו מודעים לקשיים שחווים הורים לילדים צעירים ואנו עושים מאמץ מיוחד לספק מסגרת הולמת לילדים גם באוגוסט. עוד הוחלט, כי החיוב עבור הקייטנה במחזור השני יתבצע על בסיס שבועי, מתוך ידיעה שמשפחות רבות יוצאות לנפוש בחודש זה ובכך אנו מקטינים את ההוצאה ומאפשרים גמישות. אני מודה מראש לצוותי הצהרונים והסייעות בגנים העירוניים על ההירתמות על חשבון חופשתן השנתית לטובת הילדים וההורים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן