חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
משבר הצהרונים

ראש העיר בפנייה לשרי האוצר והחינוך: "הפחתת ההשתתפות בצהרונים פוגעת בילדי אשדוד"

הגזירה: הפחתת השתתפות המדינה בצהרונים ב-150 ש"ח לחודש עבור כל ילד | המשמעות: צהרון יעלה עבור כל ילד: 250 ש"ח לחודש - 1,500 ש"ח לשנה | ראש העיר בפנייה לשרי והאוצר והחינוך: בטלו את ההחלטה להפחתת ההשתתפות | הפרטים המלאים >

בשורה קשה: היום פורסם השתתפות המדינה בצהרונים לילדים ולילדות. על פי הטבלה העדכנית הופחת משמעותית השתתפות המדינה בצהרונים, ב-150 ש"ח לילד לכל חודש.

המשמעות: עבור כל ילד בצהרון יידרש הורה באשדוד לשלם 250 ש"ח לחודש. בחישוב מהיר: עלות של 1,500 ש"ח לשנה עבור כל ילד.

בעקבות כך פנה לפני זמן קצר ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' ולשר החינוך יואב קיש במכתב, בו מבקש לבטל את ההחלטה להפחתת הסבסוד.

במכתבו כותב לסרי:

אולי יעניין אותך

"נתבשרנו כעת, כשבוע לפני פתיחת שנת הלימודים על ההחלטה להפחית את השתתפות המדינה לצהרון ב-150 ש"ח לילד ולהעמיסה על הורי הילדים כך שהשתתפות השנתית לכל ילד למשפחה תגדל ב-1500 ש"לח לשנה ביחס לאשתקד.
אשדוד מדורגת 5 במדד הסוציו-כלכלי ולהודעה זו בסמיכות כה גדולה לפתיחת שנת הלימודים, יש השפעה רבה על יכולתם של משפחות רבות בעיר לאפשר את השהייה בצהרון לילדיהם, במרבית המקרים מדובר ביותר מילד אחד כך שההשפעה מאוד משמעותית עד כדי פגיעה ממשית ביציאה לעבודה במשרה מלאה של אחד ההורים, בשכבת הגיל שגם כך נושאים בעול המרכזי של חובות כלכליות ואחרות במדינה.
אני קורא לכם לבטל את ההחלטה ולכל הפחות להתחשב בנתונים סוציואקונומיים עירוניים".
מצפה לתשובתכם החיובית.
​​​​ ​​​ב ב ר כ ה,
​​​​​​​​​ ד"ר יחיאל לסרי
​​​​​​​​​ ראש העיר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן