חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תוספת כח משמעותית

קורס הדרכה של חילוץ ממעלית למתנדבי ידידים ממרחב לכיש

במהלך השבוע התקיים באשדוד קורס הכשרה לחילוץ לכודים ממעליות, אותו עברו כ-35 מתנדבים מהערים השונות במרחב: אשדוד, אשקלון, קרית גת, קרית מלאכי, גן יבנה ומושבי אשדוד

המתנדבים בקורס ההכשרה. קרדיט ידידים

הגדלת מספר המעליות בבתים משותפים, ריבוי הפסקות חשמל נרחבות, ובהתאם לכך מספר אירועי החירום של חילוץ לכודים רב יותר, העלו את הצורך בהכשרת מתנדבי ידידים נוספים לרווחתם של תושבי המרחב במספר רב של ערים.

ההדרכה, שהתבצעה במספר סבבים כדי לשמור על איכותה בקבוצות קטנות, הועברה על ידי גבי מושיאשוילי – טכנאי מוסמך לטיפול במעליות, כשאת תיאום וניהול ההדרכה לקח על עצמו ליעד פרץ – מנהל סניף אשדוד, בעזרתם של ג'רמי ברדוגו – אחראי מתנדבים סניף אשדוד, וג׳ני מוזס (מוררו) – אחראית מתנדבים סניף אשדוד.

עם תום ההדרכה מצטרפים עשרות המתנדבים בעלי ההכשרה לצוות כונני החירום של ידידים הזמינים לכל בקשת סיוע ועזרה, בחילוץ אזרחים שנתקעו במעליות.

ליעד פרץ – מנהל סניף אשדוד, אמר בתום ההדרכה:

אולי יעניין אותך

״אני רוצה להודות לגבי על ההדרכה המעולה ולמתנדבים אשר לקחו חלק וכעת בעלי הכשרה לחילוץ אזרחים ממעליות. בנוסף, אנו בהנהלת הסניף מודים למחלקת ההדרכות של ידידים והעומדת בראשה אושרת בורפקר – אחראית הדרכות מחוז דרום. כמו כן, תודות להנהלת מחוז דרום ומרחב לכיש על ההחלטה לביצוע ההדרכות המרחבי בסניף אשדוד. לכבוד הוא לנו ושיהיה הדבר לתועלת גדולה לכלל התושבים במרחב״.

יצוין כי קורס זה הינו חלק מתכנית להכשרת כוננים לחילוץ לכודים ממעליות. על פי התכנית, ולאחר שכבר אלפי מתנדבי ידידים עברו הכשרה זו, במהלך השנה יעברו אלפי מתנדבי ומתנדבות נוספים את ההכשרה, כך ניתן יהיה לצמצם את זמן התגובה וחילוץ הלכודים במהירות מקסימלית בכל רחבי הארץ. מהנהלת מרחב לכיש בידידים נמסר כי בהמשך מתוכננות הכשרות נוספות של מתנדבים לחילוץ לכודים ממעליות בערים נוספות.

מתנדבי ארגון ידידים נותנים מענה מידי יום באירועי חילוץ לכודים ממעליות בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום.

לבקשת סיוע, מוקד ידידים זמין לרשותכם 24/6 במספר 1230 ללא כוכבית.

צילום: ידידים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יעקב אסראף
1 שנה לפני

כאדם שעובד 40 שנה המעליות ויועץ….לא הייתי מדריך כל עמותה על כל הרצון הטוב..מי שמבין המעליות לא נותן לכל אדם בלי רקע המעליות לחלץ..חיי אדם..איפה הבטיחות בחילוץ..

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן