חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לרגל ההילולא:

קהילת "ילדי שגיא ויעקב" בתפילות על קברו של האור החיים הקדוש יחד עם ראש הישיבה

לרגל הילולת האור החיים הקדוש רבנו חיים בן עטר זצוק״ל, יצא הרה״ג אילן גוזל שליט״א ביחד עם קבוצת תלמידים מבית מדרשו ״ילדי שגיא ויעקב״ לשפוך צקון ותפילה בציונו של בעל ההילולא בהר זיתים.

 

תפילות מיוחדות להצלחת עם ישראל, צה"ל והחטופים, נאמרו גם בציון הצדיק רבי יהודה פאפו בנו בכורו של בעל ה״פלא יועץ״ רבי אליעזר פאפו זצוק״ל, וכן בקברי הצדיקים רבי גרשון מקיטוב גיסו של הבעל שם טוב הקדוש, רבי יהודה עיאש, רבי דוד בן שמעון בעל ה״צוף דבש״ ועוד.

כמו כן, הרב אילן, התפלל בבית מדרשו של מרן הראשל״צ רבי שלמה משה עמאר שליט״א שקיבלו באהבה רבה והושיבו לצידו ביחד עם הדיין המצויין הרב יאיר בן מנחם שליט״א בנו של המוהל הידוע רבי דוד מנחם הי״ו.

לסיום ערכו ביקור בישיבת ״אור החיים״ בירושלים של חבר מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון הרב ראובן אלבז שליט״א ששמח עד למאוד לראות את הרב אילן ביחד עם תלמידיו, התעניין בפעילות העניפה בקרב הצעירים ועודדו ובירכו להמשיך לזכות את הרבים ולהגדיל תורה ולהאדירה בכל הארץ כולה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אני אוהב כל יהודי
2 חודשים לפני

בזכות אור החיים הקדוש יהי רצון שהתפילות יתקבלו ונזכה לביאת המשיח במהרה אמן.חזק וברוך לרב אילן גוזל ולקהילת שגיא יעקב על כל הפעילות האדירה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן