חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ההילולא במרוקו

קבוצה מאשדוד בהילולת הרה"ק רבי אהרון אבוחצירא זצוק"ל

קבוצה מצומצמת מתושבי העיר אשדוד, נסעו למרוקו בשבוע האחרון להשתטח על קברו של הרה"ק רבי אהרון אבוחצירא זצוק"ל בנו של מרן בעל האביר יעקב זיע"א הטמון במחוז "תלוואת" ליד מארכש במרוקו.

מטרת הנסיעה היתה לרגל ההילולא והשיפוץ של קברו שבמשך השנים היה קבר בודד בראש ההר, כעת בעזרת יהודים יקרים במשך תקופה עמלו בזהירות ובקפדנות רבה ובתיאום מלא עם רבני המשפחה ובנו אוהל חדש מרוצף עם מדרגות וגג משופע וגם העבירו חשמל לציון לתאורה.

 

בראש המסע עמדו צאצאיו הרה"ג רבי דוד אבוחצירא רבה של יבנה והרה"ג ר' שמעון אבוחצירא בנו של הבבא חאקי זצ"ל והרב ישראל אבוחצירא בנו של הגאון רבי מכלוף אבוחצירא זצ"ל בעל ה"יפה שעה" מאשדוד ועוד רבנים חשובים.

 

יצויין כי הילולת הצדיק מתקיימת  ביום כה' באלול.

קודם שחנכו את האוהל החדש ערכו תפילות וסליחות כשלפני התיבה עבר הרה"ג ר' שמעון אבוחצירא ובעת אמירת יג' מידות תקע בשופר הרה"ג רבי דוד אבוחצירא כשלפני כן הפתיע וריתק את הנאספים כשהוא מוציא מתוך תיק ישן בדחילו ורחימו שופר ישן בצבע כהה וסיפר לקהל ששופר זה שייך לבעל ההילולא הרה"ק רבי אהרון זצוק"ל מלפני 130 שנה כשמקובל במשפחה שהוא עצמו במו ידיו הקדושות עשה את השופר ותקע בזה תשר"ת שהחריד את כל האזור כולו. רק לאחר מכן צעדו כולם יחד לציון הקדוש ולאחר התפילות נאספו לסעודת מצוה סביב שולחנות ערוכים כשערבים מקומיים מביטים בהם מן הצד.

אולי יעניין אותך

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן