חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
"אמירות גזעניות חמורות"

צפו "עם הארץ ממולדובה": הח"כ מאשדוד תקף את ליברמן וגרם לתקרית דיפלומטית

ח"כ ינון אזולאי מש"ס, תושב אשדוד, הגדיר את ליברמן "עם הארץ ממולדובה" וגרם לתקרית דיפלומטית. שגריר מולדובה בישראל פנה אליו ובישראל ביתנו מבקשים להשעות את אזולאי בגין גזענות
ח"כ ינון אזולאי ומכתב שגריר מולדובה

נאום סוער של חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס, תושב אשדוד, גרם לתקרית דיפלומטית. אזולאי, שתקף את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מעל דוכן הכנסת, וקרא לו "עם הארץ ממולדובה", סופג כעת גינויים.

"עם הארץ ממולדובה אין לך זכות לדבר על הגאון מוילנא ועל ר' גרשון אדלשטיין. מי אתם בכלל? משתמשים ברמב"ם כקרדום לחפור בו", תקף אזולאי את ליברמן וחברי סיעתו, הידועים בהתבטאויות מעוררות שנאה נגד הציבור החרדי.

היום, שגריר מולדובה בישראל שיגר מכתב חריף לח"כ ינון אזולאי שעלב אתמול בליברמן על רקע היותו יוצא מולדובה.

מכתב שגריר מולדובה

כמו כן, במפלגת ישראל ביתנו הודיעו היום כי "בעקבות התבטאות גזענית של ינון אזולאי במליאת הכנסת היום, ⁦‪ח"כ עודד פורר הגיש מכתב ליו"ר הכנסת בבקשה להדיחו מראשות ועדת האתיקה. ‏ההתבטאות הגזענית של ח"כ אזולאי, ראויה לכל גנאי, ומהווה פגיעה בקהילה גדולה של עולים, שעלו לארץ ישראל מתוך ציונות, אהבת המולדת ואף מסירות נפש".

אולי יעניין אותך

במפגלת ישראל ביתנו פרסמו הודעה לתקשורת: במהלך דיון במליאת הכנסת, אמר ח"כ ינון אזולאי כלפי ח"כ אביגדור ליברמן וחברי סיעת ישראל ביתנו: "עם הארץ ממולדובה, אין לך זכות לבוא לפה ולדבר על הגאון מוילנה".

הדברים נאמרו כתגובה על כך שח"כ ליברמן ציין בנאומו שגדולי ישראל למדו מדעים, מתמטיקה ושפות, ונתן כדוגמא גם את הגאון מוילנה, שהיה בקיא בתורה בד בבד עם כך שהיה גם בקיא במדעים.

ח"כ עודד פורר מסר: "מדובר באמירות גזעניות חמורות, שלא זו בלבד שנאמרו מעל בימת הכנסת על ידי חבר כנסת כלפי חבר כנסת אחר, אלא שהדובר הוא גם יו"ר ועדת האתיקה של הכנסת. דבריו הגזעניים של ח"כ אזולאי, הראויים לכל גנאי, מהווים פגיעה בקהילה גדולה של עולים, שעלו לארץ ישראל מתוך ציונות, אהבת המולדת ואף מסירות נפש".

"לפיכך, ברור שחבר הכנסת אזולאי לא יכול לכהן כיו"ר וועדת האתיקה של הכנסת. מדובר בוועדה שאמורה לפעול כנגד אמירות כגון אלו, ולגנותן. לאור האמור לעיל, אבקשך לגנות את דברי ח"כ אזולאי באופן פומבי וברור, ולהדיחו מתפקידו כיו"ר ועדת האתיקה של הכנסת", מסר פורר.

ישראל ביתנו נגד אזולאי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אושרת
1 שנה לפני

ולליברמן החצוץ מותר להגיד ל"חרדים" שיזרוק אותם במריצה כמו שעשו בשואה
חוצפן אחד!!! ואגב זו הבעיה הענקית של ארץ ישראל שנותנת ליותר מידיי גורמים חיצוניים להיתערב במה שקורה אצלינו בתוך המדינה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן