חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שלב אחר שלב

צפו: הרכב מתפוצץ כשיעד החיסול בתוכו והוא מצליח להימלט כשהוא מדדה

תיעוד בלעדי שהגיע ל'חרדים אשדוד' ומפורסם כאן לראשונה מראה שלב אחר שלב את פיצוץ הרכב ביהודה המכבי לפני כחודש ואת הימלטות יעד החיסול מתוכו שניות לאחר הפיצוץ.

היום בצהריים הודיעה משטרת ישראל כי פענחה את ניסיון החיסול ברחוב יהודה המכבי לפני כחודש בשעה שרכב התפוצץ כשיעד החיסול בתוכו אולם בחסדי שמיים הוא הצליח להימלט לאחר הפיצוץ עם חבלות קלות בלבד. כעת אנחנו מביאים בפניכם סרטון בלעדי, המציג שלב אחרי שלב את הרכב מרגע הפיצוץ ועד ההימלטות.

 

כאמור וכפי שפרסמנו, היחידה המרכזית בלכיש פענחה את ניסיון החיסול והצהרת תובע הוגשה היום כנגד החשוד.

מחקירה של חבלני המשטרה וחוקרי ימ"ר לכיש, עלה כי מקור הפיצוץ הנו מטען חבלה שהוטמן ברכב בשעות הלילה, במטרה להוציא לפועל חיסול.

ימ"ר לכיש שכאמור חקרה את ניסיון החיסול, הצליחה להתחקות אחר זהות החשוד שהטמין את מטען החבלה, תושב ראשון לציון כבן 17.5, ולעצור אותו לחקירה בחשד לעבירות של ניסיון רצח, קשירת קשר לפשע ועבירות נוספות.

אולי יעניין אותך

מחקירה המשטרה עלה החשד, כי ניסיון החיסול התרחש על רקע סכסוך כספי פלילי בין עבריינים.

בתום מלאכת איסוף הממצאים וגיבוש התשתית הראייתית, הועבר תיק החקירה לידי הפרקליטות, שהגישה היום נגד החשוד הצהרת תובע, ומעצרו הוארך עד ליום שני, בו צפוי נגדו כתב האישום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן