חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שמחה וקדושה

צפו: הרב החיד"א שליט"א בקבלת עול מלכות שמים במעמד המרכזי של ביהמ"ד "ביחד ללמוד" באשדוד

בראשות הגה"צ הרב החיד"א מעמד מיוחד ומרגש ארבעים ושמונה שעות לפני כניסת היום הקדוש יום הכיפורים התקבצו לומדי כלל סניפי בתי המדרש של ביחד ללמוד בעיר אשדוד לערב של חיזוק וקדושה לקראת יום כיפור.

המעמד הגדול הונחה ונוהל בטוב טעם על ידי הרכז הארצי של כנסת ישראל הרה"ג רבי חיים ברונר, ונפתח בדברי רו"מ כנסת ישראל הגאון רבי יעקב קניג שחיזק את הקהל לקראת יום הכיפורים, ואמר בדבריו כי כל אחד בקבלה קטנה אבל חזקה ויציבה שמקבל על עצמו עושה נחת רוח עצומה לבורא עולם, ואין קבלה יותר טובה מאשר להתחזק בחיבור לתורה הקדושה כי היא חיינו.

הרב קניג ציין כי בס"ד יש כבר שלושה סניפים של בתי מדרש ביחד ללמוד כאן בעיר אשדוד, מותאמים לכל גיל וסגנון, כל הרוצה לטעום את טעם מתיקות התורה הקדושה, ולהתקרב להשם יתברך, זהו הזמן לעשות כן.

מיד לאחר מכן נשא דברים הגה"צ החיד"א שציין בדבריו את גודל השמחה והקדושה בימים נשגבים אלו, אשר הקדוש ברוך מטהר את ישראל, הרב החיד"א הביע את שמחתו העצומה לראות בפועל את פירות המפעל הגדול של ביחד ללמוד, שזוכים להביא תורה לכל מקום, ושמם של בתי המדרש הולך לפניהם, החיד"א הוסיף ואמר כי מפעל קדוש זה מביא זכות לעם ישראל לשנה טובה.

מיד בסיום דבריו קיבל הגה"צ החיד"א קבלת עול מלכות שמים עם מאות המשתתפים, ובסיום פרצו החיד"א ומאות המשתתפים בשירת השם מלך השם מלך השם ימלוך לעולם ועד.

אולי יעניין אותך

צפו:

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן