חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
נפגש עם עסקנים ויחיאל וינגרטן

צפו בתיעוד: מדוע מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הגיע לאשדוד?

מסייר ברחבי הארץ ומקבל סקירה אודות היערכות ופעילות מערכי המשטרה: מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי סייר ברובעים החרדים בעיר אשדוד, במסגרת הכוננות המוגברת של משטרת ישראל ביום הבחירות לכנסת ה-25. צילום: ב.ש.
קובי שבתאי באשדוד. צילום: ב.ש.

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הגיע יום (שלישי) לביקור בעיר אשדוד, במסגרת הכוננות המוגברת של משטרת ישראל ביום הבחירות לכנסת ה-25.

שבתאי, שמסייר היום בכל רחבי הארץ,  הגיע לסיור ברבועים החרדיים ונפגש ברחוב עם עסקנים חרדים, ובראשם סגן ראש העיר יחיאל וינגרטן.

בתוך כך, במטרת ישראל עדכנו מוקדם יותר כי החל משעות הבוקר המוקדמות, פועלת משטרת ישראל בכוחות מתוגברים במוקדי ההצבעה הפרוסים ברחבי הארץ, בכדי לשמור על הסדר והביטחון ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק בתיאום עם ועדת הבחירות המרכזית.

לצד ההיערכות המבצעית המוגברת של אלפי שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג״ב במוקדי הצבעה ובסמוך אליהם, המשטרה ערוכה ופועלת בכדי לתת מענה מיטבי גם לאירועי השגרה ולמטיילים שצפויים לפקוד את אתרי הבילוי, הפארקים והכבישים ביום השבתון. בהתאם, שוטרי התנועה והסיור נפרסו ברחבי הארץ בכדי להעניק שירותי משטרה מיטביים לאזרחי ישראל ומשתמשי הדרך.

אולי יעניין אותך

מפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, מסייר בשעה זו ברחבי הארץ, נפגש עם המפקדים והשוטרים, ומקבל סקירה אודות היערכות ופעילות מערכי המשטרה.

בשעות הבוקר, סמוך לשעה 06:30, טרם פתיחת הקלפיות, התקבל במשטרה דיווח על נוזל שנשפך בשני מוקדי הצבעה בעיר בית שמש. לאחר ניקוי החומר, הקלפיות נפתחו במועדן וכסדרן. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

כמו כן, משטרת ישראל קוראת לציבור לנהוג באחריות ולא לתת יד בשרשור הודעות כזב שמקורן ותוכנן לא ידוע ולמנוע הטעייה וזריעת בהלה בקרב הציבור. בהיבטים אלו יש להתייחס ולהישמע אך ורק למידע ולהודעות דוברות היוצאות באופן רשמי מטעם משטרת ישראל.

כוחות משטרה גדולים, גלויים וסמויים, ימשיכו לפעול לאורך היממה בריכוזי הקלפיות ובסביבתם, הכל בכדי להבטיח את מהלכן התקין של הבחירות, לשמור על טוהר הבחירות והסדר הציבורי ולהגן על שלום הציבור ובטחונו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אנונימי
1 שנה לפני

בשבילנו זה חשוב לדעת למה מפעל המשטרה דווקא ביום הבחירות לכנסת צריך להופיע בעיר

אלי שמוטץ
1 שנה לפני

המפכל משטרה מקבל ברכה מעסקני העיר

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן