חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מאוגדים נוהרים לג'ננה

צפו: אלפי ילדים גדשו את מתחם האקסטרים הענק

כ-40 אוטובוסים עמוסים באלפי ילדי 'מאוגדים' יחד עם הוריהם המאושרים יצאו ביום חמישי למתחם האקסטרים הענק, כאשר בשיאו של היום הגיעו למקום לביקור סגן ראה"ע הרב יחיאל וינגרטן וח"מ העיר הרב שמואל שוק, יחד עם הרה"ג דוד שטיין מוועדת הרבנים של רבני הקריות שהעניקה את הכשרות לכלל אירועי 'מאוגדים'

המשלחת ישבה לפגישת עבודה עם הנהלת המתחם ולאחר מכן סיירה בין המתקנים והאטרקציות השונות, כשמבקרים רבים ניגשים לשבח את הפעילות ומציינים את המחיר הזול שניתן במסגרת 'מאוגדים'.

מדובר בפארק ענק שמשתרע בקרית ענבים על כביש 1, על פני 10 דונם, וכולו עמוס במתקני אקסטרים חוייתיים כשהמתחם כולו נסגר מקצה לקצה עבור ילדי מאוגדים. במרכזו של הפארק האומגה הענקית שנעה בגובה של 40 מטר, כמי כן המתנפחים הרטובים בגובה של 24 מטר ועוד עשרות מתקנים ואטרקציות בהם השתובבו הילדים.

האוטובוסים יצאו בסדר מופתי וכך גם ההתנהלות במקום שצויינה לשבח שוב ושוב גם על ידי הנהלת המקום בראשה עומד ניסו שחם מפקד תחנת ירושלים לשעבר. "זו רק ההתחלה", אומרים במאוגדים שאכן מפתיעים מדי שנה שוב ושוב בשבירת שיאים חדשים של חוויה והנאה.

צילום: אשר הורונצי'ק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
6 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
6 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
למגל
28 ימים לפני

צריך ללמוד מוינגרטן איך הוא נותן רק לציבור שלו ולא סופר ממטר אף אחד בעירייה

עיריית אשדוד
1 חודש לפני

על טהרת הקודש
חוץ מהעובדים שהם בני עדות המזרח כולם חסידים לתפארת

בנימין
1 חודש לפני

פששש מטורף
מה זה לונה פארק חדש?
זה פתוח לציבור הרחב או רק בסגירת קבוצה גדולה?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן