חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
היום השישי למלחמה

צה”ל תקף הלילה מפקדות מבצעיות של חמאס – חוסל בכיר בכח הימי של הארגון

מטוסי קרב של צה״ל תקפו הלילה גל תקיפות נרחב של מפקדות מבצעיות של פעילים ביחידת הקומנדו של ארגון הטרור חמאס (נח׳בה) ברחבי רצועת עזה וחיסלו בכיר בכוח הימי של חמאס
מטוסי קרב - תמונה באדיבות: נחמיה גרשוני-איילהו

במהלך הלילה (ה׳) צה״ל יצא לגל תקיפות עצים במטרה להמשיך ולפגוע בכוח הקומנדו של ארגון הטרור חמאס המכונה ״נח׳בה״, על ידי תקיפת מפקדות מבצעיות אשר שימשו פעילים שחדרו לישובי העוטף בשבת האחרונה.

כוח ״נח׳בה״ מורכב ממחבלים שנבחרו על ידי בכירי חמאס אשר ייעודם לבצע פעולות טרור לדוגמת: מארבים, פשיטות, פעולות חבלה, ירי נ״ט ורקטות, צליפות, הסוואה וחדירה במנהרות. כוח זה היה ממובילי הכוחות אשר חדרו לישראל בשבת האחרונה במטרה לבצע פעולות טרור רצחניות נגד אזרחי מדינת ישראל.

כמו כן, כלי טיס של צה"ל חיסלו את מוחמד אבו שאמלה, פעיל בכיר מהמערך הימי של חמאס בחטיבת רפיח. ביתו של אבו שאמלה שימש גם לאחסון אמצעי לחימה ימיים שנועדו לממש מבצעי טרור כנגד ישראל.

לצפייה בתקיפות צה"ל ברצועת עזה במהלך הלילה – לחץ כאן

אולי יעניין אותך

לצפייה בחיסול מוחמד אבו שאמלה – לחץ כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן