חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הֲיַהֲפֹךְ כּוּשִׁי עוֹרוֹ וְנָמֵר חֲבַרְבֻּרֹתָיו

צביעות לשמה: לאיזה ברק סרי להאמין – לזה שמתחנף לחרדים או לזה שחובר לחילונים?

לאחר "התרגיל המסריח" גרסת אשדוד שעשה חנוך דרך ארליך לתומכיו הספורים, מגיע עוד זיגזג מעניין מבית היוצר של הפאנליסט ברק סרי, שבימין מחבק אליו אנטי חרדים ובשמאל שולח מארזים לחג לבחורי ישיבות.
ברק סרי וחנוך דרך ארליך

כפי שדיווחנו בשבוע שעבר הודיע המתמודד בדימוס לראשות העיר חנוך דרך ארליך על תמיכה בברק סרי לראשות העיר. ובכך השלים ארליך זיגזג מרשים ביותר, אחרי שתקף את ברק סרי מעל לכל במה אפשרית, וטען שהוא מנותק מהעיר וימכור אותה לחרדים.

דרך ארליך ספג ביקורת קשה, ובימים אלה הוא מוצא דרך לתרץ את הזיגזג הנפלא ביותר של הפוליטיקה המקומית בסבב הבחירות הנוכחי: "אני יכול לישון עם זה בלילה". תומכיו הספורים של דרך ארליך זועמים על כך שהולכו שולל וכעת טוענים שהכל היה מתוכנן מלכתחילה לכאורה כפי שטענו רבים.

אלא, שאם חשבתם שכאן הזיגזג נגמר, אתם טועים. מי שכנראה הושפע מההתנהלות של ארליך, הוא ברק סרי בכבודו ובעצמו. יועץ התקשורת שמתיימר להתמודד לראשות העיר מצליח גם הוא לזגזג באופן שלא מבייש את חברו החדש דרך ארליך.

אחרי שצירף אליו את המועמדים שתקפו בעבר חרדים שרון מארק ודרך ארליך (דרך ארליך בעיקר!)ובעצם קרץ לציבור הכללי, במטרה לברוח מהתדמית של מועמד חרדים, ברק סרי נחשף במערומיו בערב ראש השנה.

אולי יעניין אותך

לאתר 'חרדים אשדוד' נודע כי עשרות חבילות עם מיני מתיקה וברכת שנה טובה, הגיעו עד לפתח חדרם של עשרות בחורי ישיבה תושבי אשדוד הלומדים בבני ברק ובירושלים.

באחד הישיבות החשובות בירושלים חולקו מארזים דומים לבחורים מטעם סיעת ש"ס באשדוד כשיומיים לאחר מכן חולקו להם מארזים נוספים מטעם ברק סרי. מקריות? לא נראה כך.

המארזים כפי שנשלחו לבחורי הישיבות ממטהו של ברק סרי

יועץ התקשורת ברק סרי, נעזר לכאורה במטה ש"ס, על מנת להשיג את הכתובות והשמות של בחורי הישיבה, על מנת לשלוח להם שי נפלא לחג, דבר מבורך לכשעצמו, אולם נשאלת השאלה לאיזה ברק סרי להאמין, לזה שמשתף פעולה עם ש"ס על מנת לקנות את תשומת ליבם של בחורי הישיבות, או לזה שקורץ לחילונים ע"י צירופו של חנוך דרך ארליך שתקף קשות את החרדים עד לפני שבועות אחדים, תחליטו אתם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן