חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בטקס מרשים

פתיחת סניף ענק של "נטו חיסכון" באשדוד: תחרות עזה בשוק המזון

היום פתחה באשדוד רשת המזון "נטו חיסכון" את סניפה החדש והענק באשדוד. הסניף החדש ממוקם במיקום אסטרטגי ומיועד במיוחד עבור הציבור החרדי בעיר, במטרה להביא אליהם את חוויית הקנייה המשתלמת ביותר. עם מחירים אטרקטיביים במיוחד, נטו חיסכון מצטרפת למפת התחרות המקומית מול רשתות ותיקות כמו "עושר עד" ו"יש חסד".

פתיחת סניף הענק ״נטו חיסכון״ באשדוד. צילום: חרדים אשדוד

הצפי הוא שהסניף החדש יסחוף אליו תושבים רבים מאזור אשדוד והסביבה, בזכות המחירים הזולים וההיצע הרחב של המוצרים. הרשת מתגאה בכך שהיא מספקת לא רק מגוון מוצרים רחב, אלא גם חוויית קנייה נוחה ואיכותית, שמותאמת במיוחד לאורח החיים והצרכים של הציבור החרדי.

לפי נציגי הרשת, "נטו חיסכון" לא רק מתכוונת להתחרות על המחיר, אלא גם על איכות השירות והקנייה. "הציבור החרדי רגיל למבצעים והנחות, אבל אנחנו מאמינים שהשילוב בין מחירים נמוכים מאוד לחוויית קנייה נעימה, יביא לתוצאה טובה עוד יותר," מסבירים נציגי הרשת.

באירוע הפתיחה נכחו דמויות מפתח מהקהילה החרדית המקומית, לצד תושבים רבים שבאו להתרשם מהמקום החדש ומהמבחר הרחב של מוצרים. הרשת מזמינה את כל תושבי האזור להגיע ולחוות בעצמם את הסניף החדש.

הרחבתה של רשת "נטו חיסכון" לאשדוד מעלה את הרף בתחרות על קהל הצרכנים החרדי בעיר, ומעמידה אתגרים חדשים לרשתות המתחרות שכבר פועלות בעיר. נראה שבתקופה הקרובה הציבור ייהנה מהיצע רחב יותר של מוצרים ומחירים משתלמים עוד יותר.

אולי יעניין אותך

צילום: חרדים אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
בעקבות פניית ׳חרדים אשדוד׳
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן