חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מבצע משטרתי

מעצרים ופשיטה על דירה בלב העיר בה התנהל סחר בחומרים מסוכנים

בלשי משטרת ישראל חשפו בעיר אשדוד דירה בה מתגוררים גבר ואישה, שלפי החשד סחרו מביתם בחומרים מסוכנים, שאת חלקם השיגו באמצעות מרשמי קנאביס לגיטימיים - מעל 125 אלף ש"ח וסמים מסוכנים במשקל מצטבר של כ 1.5 ק"ג נתפסו בפשיטה על ביתם

הסמים שנתפסו בפשיטה. צילום: דוברות המשטרה

 

בלשי משטרת אשדוד פשטו ביום שלישי האחרון על ביתם של זוג תושבי אשדוד ברחוב נחל לכיש, לאחר שעלה החשד כי מחזיקים בביתם כמות גדולה של סמים מסוכנים, בהם סוחרים לפי החשד בניגוד לחוק.

עם פשיטת הבלשים, נתפסו בביתם של הזוג (31) כ 1.5 ק"ג סמים מסוג קנאביס שבחלקם היו מחולקים לשקיות חלוקה המשמשות לסחר, שקיות חלוקה ריקות, מדבקות ממותגות, ובנוסף נתפסו למעלה מ 125 אלף ש"ח, שלפי החשד מקורם בסחר בסמים.

במהלך חקירת החשודים בתחנת אשדוד, הציגו בפני החוקרים מרשמי קנאביס לגיטימיים לכאורה שמקוריותם נבדקת, ועל כן עלה החשד כי סוחרים באופן בלתי חוקי בסמים מסוכנים אותם מקבלים על בסיס אותם מרשמים.

מעצרם של החשודים הוארך אמש בבימ"ש השלום באשקלון עד לתאריך 30.10.22.

אולי יעניין אותך
צילום: דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן