חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הפקת לקחים

פיילוט התחבורה קרס: האם זה הסוף לרפורמה?

פיילוט התחבורה במוצאי ר"ה בבני ברק לא עמד בציפיות וקרס • תאונת דרכים ועומס על הציר גרמו שפיילוט התח"צ במוצאי ר"ה בבני ברק שנועד לשנע את כל הקווים על ציר כהנמן בלבד, לא עמד ברף הציפיות • חבר מועצת העיר הרב שמואל שוק נפגש עם הגורמים האחראים וביקש שלהבא מוקד היציאה לאשדוד מרחוב חזו"א יופעל כרגיל
אילוסטרציה. קרדיט: אפיקים

פיילוט התחבורה הציבורית במוצאי ראש השנה בבני ברק לא צלח כפי שביקשו יוזמיו, על כך אין חולק. העניין נעוץ בין היתר בתאונת דרכים קשה שהתרחשה בכביש 4 בסמיכות לכניסה לעיר, אבל הסיבות הללו פחות משנות לציבור שנתקע בתחנות במשך זמן רב ללא מוצא, תרתי משמע.

רק נזכיר כי תושבי אשדוד היו הראשונים ליהנות מתפעול מוקדי יציאה מרוכזים בעיר בני ברק בזמני העומס, מוקדים שיצאו לדרך בעקבות יוזמה של ח"מ העיר הרב שמואל שוק בשיוף פעולה עם משרד התחבורה ועיריית בני ברק. המוקדים הביאו לכך שהאשדודים היו הראשונים לצאת מבני ברק הפקוקה במוצאי שבתות וחגים עמוסים.

אלא שבמוצאי ראש השנה תשפ"ה נערך פיילוט תחבורתי רחב של עיריית בני ברק, משרד התחבורה ומשטרת ישראל, זאת במטרה למנוע עומסים ברחבי בני ברק כולה. במסגרת הפיילוט, הוחלט כי כל הקווים היוצאים מבני ברק יופנו אך ורק לרחוב כהנמן (השומר), כך שהמוקד שלנו שפעל בזמני עומס ברחוב חזו"א – בוטל.

לצערנו, הפיילוט לא הצליח כפי שביקשו כולם לראות. עיכובים רבים נגרמו כתוצאה מתאונה שאירעה בכניסה לבני ברק ושגרמה לעיכוב של כשעה בכניסת האוטובוסים לעיר, וכן מעומס שהצטבר לאורך ציר כהנמן. הפיילוט נועד למנוע עומסים בעיר ומשימה זו הוגדרה בהצלחה, אך בפועל אוטובוסים מכל הארץ נתקעו בעומסים בבני ברק.

אולי יעניין אותך

בעקבות כך חבר מועצת העיר, הרב שמואל שוק, קיים מספר ישיבות להפקת לקחים עם משרד התחבורה ועיריית בני ברק. בשיחות אלו סוכמו הבנות כי להבא יש לקחת בחשבון את המוקד של אשדוד שפעל עד כה בתחנה שברחוב חזו"א-לנדאו, ולחתור לכך שהוא יפעל כרגיל כפי שהיה נהוג עד כה.

עם זאת ההבנות הללו עשויות להועיל בעיקר לגבי תכניות עתידיות, שכן לא ניתן כעת לשנות את כל מסלולי החגים שכבר נסגרו מראש. על כן בהתאם לתוכנית עיריית בני ברק, במוצאי כיפור, בערב ומוצאי חג הסוכות המוקד יופעל בחזו"א-לנדאו, ובמוצאי שמחת תורה המוקד יופעל שוב ברחוב כהנמן, כשבשיחה של הרב שוק עם משרד התחבורה סוכם על שיפורים ודיוקים מתוך תקווה שהפעם לא יתרחשו תקלות מהסוג שחווינו במוצאי ראש השנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אזרח מאמין
7 ימים לפני

כל הכבוד על מהירות התגובה!
נקווה שלא יישנה שוב, ושלא יהיה עוד תאונות

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן