חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
נקום נקמת דם עבדיך השפוך

פיגוע קשה בירושלים: אברך וילד בן 6 נרצחו בפיגוע דריסה ברמות. 5 פצועים נוספים

האברך הרב אלתר שלמה לדרמן הי״ד חסיד פינסק קארלין והילד בן ה-6 ממשפחת פלאי נרצחו בפיגוע הדריסה בתחנה ברמות בירושלים • 5 פצועים נוספים פונו לבית החולים • המחבל חוסל במקום

הקדוש הרב אלתר שלמה לדרמן הי״ד והרכב ששימש את המחבל בביצוע הפיגוע

סוף שבוע קשה בפיגוע רצחני היום אחר הצהריים בתחנה מחוץ לרמות בירושלים.

המחבל הגיע ברכבו מצבע כחול וביצע את הפיגוע הקשה כשדער לעבר התחנת אוטובוס שם שהו משפחות רבות שתיכננו לשבות את השבת עם משפחתם.

בעקבות הפיגוע נרצחו במקום האברך הרב אלתר שלמה לדרמן הי״ד חסיד פינסק קארלין מספר שבועות בודדים לאחר שנישא. אלתר שלמה שהה בתחנה יחד עם זוגתו שתבלחט״א בדרכם לשבות בשבת אצל ההורים שלו.

זירה קשה. צילום: מד״א

ההרוג השני בפיגוע הדריסה ברמות הוא הילד יעקב ישראל פאלי הי"ד בן ה- 6 תושב שכונת רמות בירושלים. בהתייעצות עם הגאון רבי עזריאל אויערבאך הלוויתו מתקיימת כעת בהלוויה מצומצמת בטרם כניסת השבת.

אולי יעניין אותך

עוד 5 פצועים פונו לבית החולים ברמות פציעות שונות.

המחבל חוסל במקום ע״י אזרחים חמושים ששהו בסמוך.

סגן שר התרבות ח״כ יעקב טסלר, תושב אשדוד:

״הלב נשבר נוכח המראות המזעזעים בפיגוע הנורא בצומת רמות.

במקום לקבל שבת ילכו לצערינו משפחות מרוסקות להלויית יקיריהם. ה׳ יקום דמם. תנחומי למשפחות ותפילות לרפואת הפצועים. בשעה קשה זו נחזק את ידי צוותי ההצלה, הבטחון והרפואה שפועלים בשטח ובבתי החולים במסירות״.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב:

״בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים בפיגוע בירושלים. קיימתי הערכת מצב ביטחונית והנחיתי לתגבר כוחות, לבצע מעצרים ולפעול מייד לאיטום בית המחבל והריסתו. כולנו מתפללים לשלום הפצועים. אני מצדיע לשוטרים שחיסלו את המחבל בזירה. התשובה שלנו לטרור היא להכות בו בכל העוצמה ולהעמיק עוד יותר את אחיזתנו בארצנו״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן