חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
וְאֵלֶּה שְׁמוֹת

פורסמו שמות יקירי העיר החדשים

מועצת העיר אישרה היום את רשימת המומלצים לקבלת התואר יקיר העיר. תהליך שהחל לפני כחצי שנה הגיע לסיומו והיקירים יוזמנו אחר כבוד להשתתף בטקס יקיר העיר, בו יוענקו להם תעודות וסיכה מזהב • הרב פנחס קריספין שליט"א ממקבלי אות יקיר העיר

אות "יקיר העיר" הוא הגבוה והחשוב ביותר שמעניקה העיר אשדוד לתושביה. אות "יקיר העיר" מוענק אחת ל-5 שנים לערך, והוא ניתן רק לתושבי העיר, בני 50 ומעלה, אשר תרמו תרומה משמעותית לעיר ולתושביה. רבים וטובים זכו בעבר לקבלת התואר היוקרתי ושמותיהם מופיעים באתר האינטרנט העירוני.

תהליך הבחירה של יקיר העיר מתחיל ב"קול קורא" שמפרסמת העירייה, בו היא מזמינה את תושבי העיר להגיש מועמדות ומועמדים ראויים העומדים כאמור בקריטריונים הרשומים ב"קול הקורא". לבד מהיות המועמדים בני 50 ומעלה והם תושבי העיר ב-20 השנים האחרונות, עליהם להציג פעילות ציבורית שנעשית או נעשתה באשדוד, למען העיר ותושביה, בהתנדבות ושלא על מנת לקבל פרס.

כל תושב/ת העיר יכולים להגיש מועמדות או להמליץ על מועמד/ת ולהציג רקורד עשייה המלמד כי "במעשיהם גילו התמדה, יצירתיות, פיתוח תחומי פעילות, עשייה ייחודית, שהישגיה ורישומה משמעותיים ואשר פועלם מהווה סמל ומופת לרבים".

השנה נבחרו יקירות ויקירים חדשים אשר הומלצו ע"י ועדה מיוחדת בראשות מנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי, לאור כך שהוכיחו עשיה משמעותית והעלו תרומה, כל אחת ואחד בתחומו – בפיתוח ובניה, בחינוך ורווחה, בפעילות ציבורית וחברתית, באומנות, תרבות ויצירה – ובפעילותם עשו ועושים את אשדוד למקום טוב יותר.

אולי יעניין אותך

להלן יקירי העיר החדשים לשנת 2022:

אבו יחיאל; אור לב אורה; אלון שושנה; בן זקרי יעקב; גבעון אברהם; גל יצחק; זכריה יצחק; זיקרי אוולין; כהן שוש כנפו אשר; כנפי לילי; כרמל שמואל; מרוז דניאל; ספרנסקי ולדימיר; סרי אבינועם; עיוש רפאל; פפרני אפרים; צרפתי שמעון; קריספין פנחס; שובל חנה; שמיאן רבקה.

בישיבת המועצה, לאחר שחברי המועצה הצביעו פה אחד ואישרו את המלצות הועדה, בירך ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי את היקירות והיקירים והודה להם על פועלם רב השנים לטובת העיר ותושביה.

בין מקבלי אות יקיר העיר: הרב פנחס קריספין שליט"א, ממניחי אבני היסוד בעולם התורה בעיר אשדוד, פתח את התלמוד תורה הראשון הספרדי באשדוד, תלמוד תורה מורשה, יו"ר מוסדות מורשה, ובהם מעונות ילדים, ת"ת ישיבה קטנה כולל אברכים ועוד. הרב חיבר את סדרת הספרים "שמן תורק" "ויעמד פנחס", ומחשובי הרבנים בעיר.

הרב פנחס קריספין. צילום שוקי לרר

גבי כנפו ממלא מקום ראש העיר:

"שמחנו לאשר במועצת העיר את בחירתם של 21 מתושבות ותושבי אשדוד ליקירי העיר החדשים.
בתכל'ס הם ממש לא חדשים, אלא אשדודים ותיקים, אהובים ומוערכים, שזוכים עתה להכרה רשמית.
ברצוני לברך את כלל יקירי העיר. כבוד גדול הוא לנו להוקיר את פועלכם ולהעניק לכם תואר סמלי זה. תודה בשמי ובשם כל תושבי אשדוד על פועלכם ומאחל להמשך עשייה ברוכה עוד שנים רבות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן