חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כתב אישום יוגש בימים הקרובים

פוענח הרצח המזעזע של פולינה ויסמן ז"ל

משטרת ישראל פענחה את מקרה הרצח של פולינה ויסמן ז''ל, והיום תוגש נגד החשוד ישראל אלישע כבן ה 23, הצהרת תובע
הסכין ששימש את החשוד ברצח. קרדיט: דוברות המשטרה

לפני כחודש תושבי המדינה כולם הזדעזעו מרצח המנוחה פולינה ויסמן כבת ה 41, שאותרה בביתה באשדוד כשעל גופה סימני אלימות, ומותה נקבע בבית החולים.

מיד לאחר הרצח הגיע השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לזירת הרצח, שם הודיע כי כוחות המשטרה יפעלו למצות את הדין ולתפוס את הרוצח.

עוד באותו היום החלה חקירת המשטרה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש ובפעולות חקירה מהירות של חוקרי הימ"ר ותחנת אשדוד, הובילו תוך פחות מיממה לזהותו של החשוד ברצח, ישראל אלישע כבן 23, תושב אבן שמואל, והוא נעצר לחקירה בחשד לרצח, שבמסגרתה הובא לזירת הרצח, שם שחזר את מעשיו. בנוסף, חוקרי המשטרה הצליחו לאתר בנתיב בריחתו של החשוד, סכין שלפי החשד שימשה אותו בביצוע הרצח.

מחקירת המשטרה עולה, כי ביום הרצח התגלע בין השניים ויכוח לכאורה על רקע כספי, שבמהלכו עזב החשוד את דירת הקורבן, ושב אליה לאחר זמן קצר, לאחר שהצטייד בכובע, כפפות וכלי הרצח, שם תקף אותה לפי החשד וגרם למותה.

אולי יעניין אותך

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והיום לאחר העברת חומרי החקירה לפרקליטות, תוגש נגד החשוד הצהרת תובע, בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

סנ"צ דורון אלוני, מפקד ימ"ר לכיש:

"חרף העובדה שאין בין הנאשם למנוחה כל היכרות מוקדמת, הצלחנו בפעולות חקירה מהירות ומקצועיות של החוקרים, לסגור מעגל על זהות הנאשם ולעצור אותו תוך פחות מיממה, מרגע ביצוע הרצח האכזרי, ובתוך כך להוביל אותו אל זירת הרצח בה שחזר את מעשיו עד איתור כלי הרצח בנתיב בריחתו. העבודה המאומצת של חוקרי הימ"ר לאורך כל ימי החקירה, וגיבוש התשתית הראייתית נגד הנאשם, הובילה היום להגשת כתב האישום החמור נגדו בגין עבירת רצח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן