חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מכירת כרטיסים למירון תשפ"ג

עליית אלפים מאשדוד למירון – בחסידויות מסבירים: כך תרכשו כרטיסים ומדוע?

לקראת הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר תשפ"ג, ומכירת הכרטיסים באתר מיוחד שהושק לצורך כך – בחסידיות רבות מבקשים לא להשתמש באתר, אלא להשתמש אך ורק במספר טלפון מיוחד • הסיבה: השפעה על פקידים בממשלה
האתר למכירת כרטיסים למירון תשפ"ג

בשעה האחרונה הושק האתר הרשמי למכירת כרטיסים, באמצעותם ניתן יהיה להגיע לאירועי הילולת ל"ג בעומר תשפ"ג באתרא קדישא מירון, שתתנהל תחת אחריותו של פרויקטור ההילולה יוסי דייטש, שמונה לכך על ידי שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש.

האתר סובל משיבושים נרחבים, כאשר עשרות אלפים גולשים מנסים לרכוש כרטיסים בזמנים הנבחרים, במיוחד סביב השעות בהן ידליק כ"ק האדמו"ר מבאיאן את ההדלקה המרכזית והמסורתית.

אך בחסידיות רבות ביקשו מקהל החסידים לא להשתמש באתר. בקו הפנימי של חסידות באיאן פורסמה הודעה שבה התבקשו החסידים להזמין כרטיסים דרך מערכת טלפונית שהושקה במיוחד לכך.

בהודעה הוסבר כי השנה יש חשיבות מיוחדת להשתמש במערכת הטלפונית מכיוון שפקידים בממשלה יבדקו כמה אנשים נרשמו דרך הטלפון, כדי לבחון את האפשרות להשיק מערכות טלפוניות גם לשירותים ממשלתיים אחרים. במידה ותהיה כמות גדולה של נרשמים באופן בלתי מקוון, כך הסבירו בקו, יהיה לעסקנים יותר כוח לדרוש מערכות טלפוניות לציבור החרדי גם בשירותים אחרים.

אולי יעניין אותך

ההקלטה שפורסמה בקו הפנימי של חסידות באיאן הושמעה גם בקווים פנימיים של חצרות נוספות, בהן מקפידים להתרחק ולהתנזר עד כמה שאפשר מהאינטרנט והמסתעף.

בארגון "עזרנו", הוועד לענייני תקשורת של חסידות בעלזא, פרסמו מודעה שבה עדכנו כי "השנה יוכלו להזמין כרטיסי נסיעה למירון ביום ל"ג בעומר 'בדרך כשרה ונקיה' – במערכת טלפונית שמספרה *2111".

במודעה צוין כי "במערכת הושקעו דמים מרובים כדי לתת את כל האפשרויות לטובת הרוכשים שיזוהו על ידי המערכת לפי מספר טלפון אישי: לרכוש, לבטל, לשנות שעות, לשלם, לקבל זיכוי בכרטיס אשראי, לקבל את הכרטיס בפקס מספר פעמים ועוד שיפורים – על כם מן הראוי שכל הציבור יזמינו כרטיסי נסיעה למירון אך ורק דרך מערכת זו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן