בשעה האחרונה הושק האתר הרשמי למכירת כרטיסים, באמצעותם ניתן יהיה להגיע לאירועי הילולת ל"ג בעומר תשפ"ג באתרא קדישא מירון, שתתנהל תחת אחריותו של פרויקטור ההילולה יוסי דייטש, שמונה לכך על ידי שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש.
האתר סובל משיבושים נרחבים, כאשר עשרות אלפים גולשים מנסים לרכוש כרטיסים בזמנים הנבחרים, במיוחד סביב השעות בהן ידליק כ"ק האדמו"ר מבאיאן את ההדלקה המרכזית והמסורתית.
אך בחסידיות רבות ביקשו מקהל החסידים לא להשתמש באתר. בקו הפנימי של חסידות באיאן פורסמה הודעה שבה התבקשו החסידים להזמין כרטיסים דרך מערכת טלפונית שהושקה במיוחד לכך.
בהודעה הוסבר כי השנה יש חשיבות מיוחדת להשתמש במערכת הטלפונית מכיוון שפקידים בממשלה יבדקו כמה אנשים נרשמו דרך הטלפון, כדי לבחון את האפשרות להשיק מערכות טלפוניות גם לשירותים ממשלתיים אחרים. במידה ותהיה כמות גדולה של נרשמים באופן בלתי מקוון, כך הסבירו בקו, יהיה לעסקנים יותר כוח לדרוש מערכות טלפוניות לציבור החרדי גם בשירותים אחרים.
ההקלטה שפורסמה בקו הפנימי של חסידות באיאן הושמעה גם בקווים פנימיים של חצרות נוספות, בהן מקפידים להתרחק ולהתנזר עד כמה שאפשר מהאינטרנט והמסתעף.
בארגון "עזרנו", הוועד לענייני תקשורת של חסידות בעלזא, פרסמו מודעה שבה עדכנו כי "השנה יוכלו להזמין כרטיסי נסיעה למירון ביום ל"ג בעומר 'בדרך כשרה ונקיה' – במערכת טלפונית שמספרה *2111".
במודעה צוין כי "במערכת הושקעו דמים מרובים כדי לתת את כל האפשרויות לטובת הרוכשים שיזוהו על ידי המערכת לפי מספר טלפון אישי: לרכוש, לבטל, לשנות שעות, לשלם, לקבל זיכוי בכרטיס אשראי, לקבל את הכרטיס בפקס מספר פעמים ועוד שיפורים – על כם מן הראוי שכל הציבור יזמינו כרטיסי נסיעה למירון אך ורק דרך מערכת זו".