חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
נלחמים על העתיד

עיריית אשדוד עולה שלב נוסף במאבק נגד היחידות המזהמות

עיריית אשדוד, איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה, הפורום הציבורי לאיכות הסביבה באשדוד ועמותת שומרי הבית, פועלים להפסקת פעילות יחידות מזהמות בתחנת הכוח אשכול כבר מסוף השנה הבאה
תחנת החשמל באשדוד. צילום עמיחי חדד

עיריית אשדוד, בשיתוף עם יתר הגורמים, פנו באמצעות באי כוחם עו"ד אמיר ברק ועו"ד מתן גרפינקל לרשות החשמל וחברת החשמל, בדרישה להבהיר למשתתפים במכרז לרכישת תחנת הכוח אשכול כי 4 יחידות מזהמות שפועלות היום בתחנת הכוח אשכול יודממו החל מסוף שנת 2023. כמו כן הובהר בפניה כי יש לתקן את מסמכי המכרז בהתאם.

הדרישה נשלחה על רקע מאבק מתמשך אותו מנהלים הגורמים המוזכרים בכתבה לצמצום פליטות באזורי התעשייה באשדוד, ובין היתר להפסקת הזיהום מיחידות כוח ישנות ומזהמות שאינן עומדות בסטנדרט הפעלה מודרני.

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי הבהיר כי "המאבק שמנהלת העירייה מתמקד בו זמנית במפגעים הקיימים היום ולא פחות מכך באלו שייגרמו בעתיד אם מדינת ישראל לא תעבור לייצור חשמל תוך שימוש באמצעים מודרניים ודאגה אמיתית לבריאות הציבור"

 

הצו מצורף לעיונכם:

אולי יעניין אותך

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
קובי
2 שנים לפני

הון שלטון צריך לא לתת להם חשמל ולא אשמור ולפצץ את המקום.אשדוד לא תסבול כמו חיפה ואשקלון

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן