חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חדשות חג שמחת תורה

עיכוב בפעולה הישראלית, רקטות מצפון, והתחזקות טראמפ בסקרים

כיפת ברזל - תמונה באדיבות: נחמיה גרשוני-איילהו

מטח רקטות כבד מצפון: יותר ממאה רקטות נורו לעבר ישראל על ידי חיזבאללה

המצב הביטחוני בצפון הארץ החריף במהלך החג כאשר יותר ממאה רקטות נורו מלבנון לעבר שטח ישראל. כולל בליל שמחת תורה במרכז הארץ. מערכת כיפת ברזל יירטה חלק ניכר מהשיגורים, אך חלק מהאזורים ספגו נזקים. תושבי האזור הונחו להישאר במרחבים מוגנים עד להודעה חדשה.

התגובה לאיראן: הפעולה הישראלית נדחתה בעקבות הדלפה אמריקנית

על פי דיווחים מארה”ב, פעולה צבאית ישראלית שתוכננה נדחתה בעקבות הדלפה מצד גורמים אמריקניים. המהלך הצבאי שהיה צפוי להתרחש נדחה למועד אחר, כאשר ישראל בוחנת את ההשלכות והאפשרויות להמשך התנהלותה מול המצב הביטחוני הרגיש.

עסקת חטופים: משלחת ישראלית תצא לקטאר בניסיון לקדם עסקה חדשה

משלחת רמת דרג בראשות ראש המוסד מתוכננת לצאת לקטאר, שם ידונו בתנאים לעסקת חטופים חדשה. המגעים נועדו לקדם שחרור ישראלים שנמצאים בשבי, כאשר הקשרים בין המדינות מאפשרים פתח לתיווך בנושא הרגיש.

בחירות בארה”ב: טראמפ מתחזק בסקרים אך הקרב צמוד מתמיד

על פי רוב הסקרים שפורסמו בארה”ב, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ רשם עלייה קלה בתמיכה הציבורית לקראת הבחירות לנשיאות. עם זאת, המרוץ עדיין צמוד מאוד, כאשר שתי המפלגות נמצאות בעימות צמוד על קולות המצביעים.

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אריחה
9 שעות לפני

אין לי ספק שהנשיא טרמפ לשעבר יחזור להנהיג שוב את ארצות הברית מפני שהתפילות אשר הוא עשה על קברו של הרבי מילובביץ זצ"ל אינן חוזרות ריקם זה ברור לי כשמש בצהרים וכמו שהוא הכריז בפעם הקודמת כאשר נבחר בתשובה לכתב איך עשית זאת מיסטר הנשיא בצורה כה מדהימה התמונה תחזור על עצמה והוא השיב לכתב זה בזכות אלוקים גם היום לפני הבחירות תה.י.ה זאת יד אלוקים יד ה' וכוחו והמעמד יחזור על עצמו חג שמח לכל עם ישראל וכל בית בו גרים יהודים.

אולי יעניין אותך
לְשָּׁנָה הַבָּאָה לֵישֵׁב בְּסֻכַּת עוֹרוֹ שֶׁל לִוְיָתָן
לְמַֽעַן גָדְלָֽךְ וְתִפְאַרְתָּֽךְ
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן