חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
זיוף החזרי מס

עוקץ במיליונים: פרשת שוחד ענקית ברשות המיסים נחשפה – כך פעלה השיטה

חשיפה דרמטית: חקירה סודית של המשטרה בשיתוף עם רשות המסים הובילה למעצרם של 17 חשודים, בהם עובדים ברשות המסים, בחשד למעורבות בשוחד ובגזילת סכומים של כ-4 מיליון שקל.
קרדיט: freepik

במהלך השנתיים האחרונות, חקירה מקיפה שנערכה על ידי מפלג ההונאה במחוז חוף, בשיתוף פעולה עם אגף ביקורת פנים ואגף ביטחון וסייבר של רשות המסים, העלתה חשדות חמורים כנגד בכיר במשרד פקיד שומה בצפון.

על פי החשד, אותו בכיר היה מעורב בזיוף החזרי מס לתושבי חוץ, ולאחר מכן שלשל את כספי ההחזרים לכיסו, בסיועם של אחרים. סך הסכומים שנגזלו בשיטה זו מגיעים ליותר מ-4 מיליון שקל.

השיטה פעלה באמצעות קבוצה של אנשים, בהם עובדי רשות המסים, רואי חשבון ואחרים, שחברו יחד כדי להלבין את הכספים שהושגו ולהעבירם לשני חשודים עיקריים בפרשה. עם התקדמות החקירה למישור הגלוי, פשטו הבוקר שוטרי מחוז חוף על בתיהם של 17 החשודים ועצרו אותם בחשד לעבירות כמו הלבנת הון, זיוף, קבלת דבר במרמה והפרת אמונים.

החשודים, רובם תושבי חיפה והאזור הצפוני, גויסו, כך על פי החשד, על ידי החשוד המרכזי לשם הלבנת ההון. במהלך החיפושים נתפסו סכומי כסף משמעותיים ומסמכים המהווים חלק מהחקירה. המשטרה מתכננת לבקש את הארכת מעצרם בבית משפט השלום בעכו, בהתאם לצרכי החקירה.

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן