חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
"שטוף שנאה"?

סניה כצנלסון ממשיך בהסתה שקרית ופרועה נגד החרדים – וגורם לעצמו מבוכה אדירה

שמעון כצנלסון ממשיך להתכונן לבחירות, וחוזר עם ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי בעיר: כך גרם לעצמו מבוכה גדולה כאשר תקף את הנציגים החרדים על הקצאת כולל שמיועד בכלל לציבור חובשי הכיפות הסרוגות
מימין: שטח ההקצאה. משמאל: סניה שמעון כצנלסון

סגן ראש העיר אשדוד שמעון כצנלסון, יו"ר סיעת 'אשדוד' ביחד, ממשיך להתכונן לבחירות, והיום (ראשון) חזר עם ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי בעיר, אחרי שישב עם הנציגים החרדים בקואליציה במשך ארבע וחצי שנים במועצת העיר ושיתף איתם פעולה, גם בהקצאות לכוללים ובתי כנסת.

כצנלסון פרסם פוסט שבו טען כי החרדים מנסים להשתלט על העיר באמצעות הקצאות לבתי כנסת ומקוואות, והצהיר כי סיעתו תתנגד להקצאת קרקע לכולל ברחוב העצמאות במרחק של 50 מטר מבית כנסת קיים.

בדיקת 'חרדים אשדוד' העלתה כי מדובר בכלל בכולל של הרב זיני, חובש כיפה סרוגה ומרבני הציונות הדתית, שיהיה מיועד לציבור גדול של חובשי כיפות סרוגות המתגורר ברובע סיטי בעיר, ללא קשר כלל לציבור החרדי. הרב זיני הוא אביו של תת אלוף דוד זיני מהבכירים שבצה"ל ומהמקורבים לרמטכ"ל הרצי הלוי.

"כצנלסון שטוף שנאה נגד הציבור החרדי", אומר לנו גורם בעירייה, "אבל מרוב שנאה הוא מתחיל גם להתעלם מעובדות. חבל שבשביל לקושש עוד כמה קולות בבחירות, הוא רוכב על קהל גדול ועצום של תושבים בעיר".

אולי יעניין אותך

כצנלסון, במודע או שלא במודע, בחר לתקוף דווקא את הנציגים החרדים שלטענתו "התחילו לדרוש כל פיסת קרקע פנויה באשדוד לטובת הקמת כוללים ומקוואות".

בפוסט ההסתה שפרסם הוא כתב כי "אחרי המחטף על הקרקע ששחררנו עבור מתנ"ס גדול ורחב בלב רובע טו', השטח ניתן לטובת כולל אברכים מבאר שבע, ואת המתנ"ס הקטינו לאולם כנסים קטן בצד הדרך. תושבי רובע טו׳ דרשו להסיר את ההקצאה מסדר היום והצבענו נגד עבור הציבור שבשמו נבחרנו".

כאן הוא הביך את עצמו וכתב: "עכשיו, ישנה דרישה להקצאת קרקע ברח׳ העצמאות במרחק של 50 מטר מבית כנסת קיים. כמו שהצבענו נגד אז, נצביע נגד גם עכשיו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן