חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
סופו של חרם?

החרם על אנג׳ל שתפס תאוצה גם באשדוד: הבעלים הגיעו להתנצל

החרם עבד: אחרי שבועות ארוכים של חרם על מאפיית אנג'ל, נראה כי הסאגה הגיעה לסיומה כאשר ירון אנג'ל, מבעלי חברת אנג'ל יחד עם יו"ר הדירקטריון עמר בר לב הגיעו כעת לניחום אבלים והבעת התנצלות אצל בני משפחת מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל

עמר בר לב וירון אנג׳ל בניחום האבלים

החרם עבד: אחרי שבועות ארוכים של חרם על מאפיית אנג'ל, נראה כי הערב (ראשון) הסאגה הגיעה לסיומה כאשר ירון אנג'ל, מבעלי חברת אנג'ל יחד עם יו"ר הדירקטריון עמר בר לב הגיעו כעת לניחום אבלים והבעת התנצלות אצל בני משפחת מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל.

המהלך מגיע לאחר שהחברה בחרה להתעלם באופן בולט, מבזה ואפילו מעורר תמיהה מהחרם הגדול של המגזר החרדי נגד החברה שהיו"ר שלה ביזה את כבוד התורה לפני מספר שבועות.

מכתב ההתנצלות

לפי ההערכות החברה הפסידה הון עתק בשל התעקשותה לא להתנצל בפני הציבור החרדי שהוא הלוקח הגדול ביותר שלה. במהלך השבועות האחרונים זכיינים של אנג'ל נאלצו לסגור את החנות שלהם ולהחליף שם בעקבות כך שהציבור החרדי לא העז להיכנס למקום ולזלזל בכבוד הרב, בהם גם זכיין באשדוד.

נזכיר כי הסערה והחרם הגיעו לאחר השתתפותו של יו"ר דירקטריון החברה, השר לשעבר עמר בר-לב, בהפגנה של פעילי השמאל מול ביתו של מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל. בר-לב פרסם את תמונתו בהפגנה, לצד הכיתוב: "עכשיו בבני ברק עם אחים לנשק. ומה הקשר בין ההפיכה המשטרית לשוויון בנטל? מעבר ובנוסף לחשיבות שרות הבטחון לכל, חוק ה"אין שוויון בנטל" שבכוונת הקואליציה לחוקק הוא השוחד של נתניהו ולוין למפלגות החרדיות בכדי שיצביעו בעד ההפיכה המשטרית".

אולי יעניין אותך

בתגובה, יצאו רבים בציבור החרדי בקריאה להחרים את מוצרי חברת אנג'ל עד לפיטוריו, מתוך הבנה כי הציבור החרדי אינו יכול לשתוק אל מול ההסתה המשתוללת נגדנו, ולא צריכים לפרנס את מי שמפגין נגדנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן