חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מסרב להיסחט

סגן ראש העיר: “עיתונאית” תמהונית מנסה לסחוט אותי

סגן ראש העיר אלי נכט טוען שעיתונאית מקומית בשם תמי אברהמי מנסה לסחוט אותו כדי לקבל ממנו כספים, לאחר שהאחרונה הגישה עליו תלונה הזויה במשטרה על כך "שאיים" עליה בעזרת המאמן שלו שטוען "עלילות ושקרים האשה התמהונית הזו נטפלת אלינו בכל אימון".
אלי נכט. קרדיט: חרדים אשדוד

מסרב להיסחט

עיתונאית בשם תמי אברהמי הידועה בעיר כחובבת קונספירציות ידועה לאחר שרמזה בכמה כתבות ושאלה האם בכירים בעירייה עסוקים בדילול אוכלוסין ואף קישרה אותם לבונים החופשיים עם הזיות שלא כאן המקום לפרטן אולם מעלות חשש כבד לכשירותה של הגברת, שברה היום שיא חדש כשהגישה תלונה במשטרה נגד סגן ראש העיר אלי נכט בגין איומים.

לטענתה בזמן אימון בחדר הכושר פגשה בנכט ובמאמנו כשנכט מברך אותה בבוקר טוב והיא משיבה "בדרכה" לאחר מכן היא טוענת שמאמנו של נכט ניגש אליה וביקש ממנה להפסיק להטריד את הלקוח שלו ואמר לה "שהם עוד יפגשו" על כך הלכה והגישה תלונה נגד נכט עצמו תלונה שנכט טוען שנועדה כדי לסחוט אותו.

מאמנו של נכט דוד יונתנוב אמר ל'חרדים אשדוד': "האשה הזאת במשך חודשים נטפלת ומציקה לנו בכל אימון. היא תקפה מילולית את סגן ראש העיר, לכן ניגשתי אליה בצורה מכבדת ויפה ואמרתי לה שאני לא רוצה להתערב במה שקורה בניהם אבל זה גורם לנו אי נוחות אז בבקשה שתפסיק. לאחר שהיא החלה לצרוח עלי אמרתי לה שמעכשיו אתעלם ממנה לחלוטין והיא שאלה אותי אם זה איום. אני חושש לבריאותה".

סגן ראש העיר אלי נכט תקף קשות את אברהמי ואמר ל'חרדים אשדוד': "נסיונות הסחיטה של מי שקוראת לעצמה ״עיתונאית״ תמי אברהמי לא יועילו לה. הרמיזות שלה לקבלת כסף תמורת פרסום באתר שלה וסיקור חיובי לא צלחו לה, אז היא החליטה להכפיש, להשחיר, לשקר ולהמציא עליי דברים שמעולם לא היו.

אולי יעניין אותך

אבל כיוון מדובר במישהי שידועה באשדוד כתמהונית עירונית שמחפשת סנסציות וקונספירציות, על איך השירותים בעירייה קשורים להשתלטות על העולם ועל כך שהנהלת העיר קשורה לבונים החופשיים ועסוקה בדילול אוכלוסייה. אין לי מה להוסיף, למעט איחולי בריאות הגוף והנפש".

עוד נציין שגם חבר המועצה לשעבר חנוך דרך ארליך טען בעבר כי אברהמי מנסה לסחוט אותו בכתבות המכפישות אותו לאחר שהעלה לרשת החברתית התכתבויות בינו לבין אברהמי שלאחריהן האחרונה העלתה כתבה נגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך
10 ימים לפני

מר נכט אולי הכל חוזר אליך כמו בומרנג תחשוב כמה לכלכת על בית הספר של הידברות בתקשורת שלא רצה לקבל את ילדך הגויים…שחלקו מתוקצב מתרומות של יהודים עבור יהודים בלבד…

צחי
13 ימים לפני

לא יפה, היא אישה מסכנה וחלשה, הרי כבר נאמר "אִם־כֶּסֶף תַּלְוֶה אֶת־עַמִּי אֶת־הֶעָנִי עִמָּךְ לֹא־תִהְיֶה לוֹ כְּנֹשֶׁה לֹא־תְשִׂימוּן עָלָיו נֶשֶׁךְ" אז תתחשבו בבקשה.

Last edited 13 ימים לפני by צחי
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן