חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חוזר להסית

סגן ראש העיר נכט מצטרף למחאה נגד החרדים

סגרע"ה אלי נכט שיגר הבוקר מכתב לראש הממשלה נתניהו, שר האוצר סמוטריץ' ושר החינוך קיש בו מצטרף למכתבי ראשי הרשויות כנגד ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו עם הסיעות החרדיות

אלי נכט והמכתב ששיגר הבוקר

מריח את הבחירות: אלי נכט, חבר הקואליציה וחבר מועצת העיר אשר מכהן גם כסגן ראש העיר –  חוזר להסית כנגד הציבור החרדי.

במכתב ששיגר הבוקר לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר החינוך יואב קיש כותב נכט:

"ראשית כל אני מבקש להביע תמיכה במכתבם של כ-170 ראשי רשויות מקומיות ואזוריות מיום ה-8/1/2023 בו הם הבהירו כי לא יסכימו לממן את החינוך הלא-רשמי במגזר החרדי מתקציבי הרשויות בראשן הם עומדים. כמו כן אני מבקש להביע את התנגדותי לסעיפים בהסכמים הקואליציוניים המטילים חובה על הרשות המקומית להקצות תקצוב נוסף למוסדות החינוך החרדיים שאינם רשמיים ואינם מלמדים לימודי ליב"ה באופן מלא ולהפקיע מהרשויות המקומיות את האוטנומיה בהקצאת ובינוי מבני חינוך. אני מבקש להדגיש כי מימון מוסדות חינוך שאינם רשמיים מהווה תמרוץ שגוי והפוך ממה שהמדינה צריכה לעודד בפועל. אנחנו מבקשים לראות וחפצים בכל לב בשילוב של האוכלוסייה החרדית בשוק העבודה וזו לא הדרך לכך!"

במכתבו למעשה מצטרף למחאת ראשי הרשויות כנגד ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו עם הסיעות החרדיות בכנסת האחרונה, ולהסית כנגד הציבור החרדי.

המכתב המסית ששיגר הבוקר נכט

יצויין כי כפי שפרסמנו, ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי סירב להצטרף להסתה, והיה מראשי הרשויות הבודדים שנעמד שוב לצידם של המגזר החרדי.

אולי יעניין אותך

בשיחה ל'חרדים אשדוד' אומר חבר כנסת ממפלגת ש"ס אומר: "בימים שלאחר שיגור המכתב חזרו בהם כמה מראשי הרשויות ממכתבם בטענה כי לא קראו את תוכן המכתב, ואחרי זה ידרשו מהציבור החרדי ללמוד ליב"ה… הזוי ומקומם. אנו מברכים את ראשי הרשויות שסירבו להצטרף להסתה, ובראם ראש עיריית ירושלים משה ליאון, ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, ראש העיר בית שמש גב' עליזה בלוך וראשי רשויות נוספים. וקוראים לשאר ראשי הרשויות להסיר את תמיכתם ממכתבם ולהחזיר את חתימתם אחורה".

חבר מועצה חרדי בשיחה ל'חרדים אשדוד': "אלי נכט חוזר לפני כל מערכת בחירות להסית כנגד הציבור החרדי, וידוע כמסית קבוע כנגד החרדים. בושה שכזה אחד יושב בקואליציה איתנו, וכשהולך נגד עמדת ראש העיר במכתבו – אנו מצפים מראש העיר לסרי לפטר אותו מתפקידו במיידי!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
4 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
4 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אלי
1 שנה לפני

נכט עוכר ישראל ממש

עובד עירייה
1 שנה לפני

צדק אבי אמסלם וחברי סיעתו שלא תמכו במינוי שלו לסגן ראש העיר

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן