חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הילדים הוכו בתדהמה

סגירת מעגל: שעות לאחר ההודעה לילדים, הרבי התמוטט ונפטר

לפני שבועיים הודיעו בת"ת ויז'ניץ אשדוד שעל התלמידים להגיע עם בגדי שבת לרגל ביקור הרבי מזוועהיל. מספר שעות לאחר מכן, הרבי נפטר בפתאומיות. היום נרשמה סגירת מעגל עם ביקורו של בנו וממלא מקומו הרבי מזוועהיל
האדמו"ר מזוועהיל. צילום: JDN

האדמו"ר מזוועהיל, שהוכתר בשבוע שחלף למלא מקום אביו זצ"ל באדמו"רות, הגיע היום (שני) לביקור בעיר אשדוד, בפעם השנייה בתוך שבוע.

הרבי הגיע לעיר פעם אחת לרגל שמחת הברית לבן אחד מחסידיו, בה אף כובד בסנדקאות, ופעם אחרת לרגל שמחת החלאק'ה לאחיינו בן גיסו הרה"צ רבי מנחם מנדל הגר, חתן הרבי מזוועהיל זצ"ל ובן אב"ד ויזני'ץ אשדוד הרה"צ רבי יצחק ישעי' הגר, בן האדמו"ר מויז'ניץ.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי בתלמוד תורה ויז'ניץ, בו נחגגה שמחת החלאק'ה, נרשמה התרגשות עצומה לקראת ביקורו של הרבי מזוועהיל, וזאת, מכיוון שלפני כשבועיים, ביום בו הסתלק באופן פתאומי הרבי מזוועהיל זצ"ל הודיעו בתלמוד תורה כי על התלמידים להגיע ביום למחרת עם בגדי שבת, לרגל ביקור של הרבי מזוועהיל.

הביקור אמנם לא יצא לפועל, למרבה הכאב, אבל השבוע נרשמה סגירת מעגל כאשר בנו וממלא מקומו הרבי מזוועהיל הגיע לתלמוד תורה להשתתף בשמחה.

אולי יעניין אותך

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן