חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אבל בעיתונות החרדית

נפטר מקים בית הספר לתקשורת לצעירים חרדים: ותיק העיתונאים ר' יצחק נחשוני ז"ל

ברוך דיין האמת: נפטר איש התקשורת החרדי המפורסם ר' יצחק נחשוני ז"ל, בשנה ה-69 לחייו, שהטביע את חותמו על התקשורת החרדית. כתב בשורה של כלי תקשורת, ובשנים האחרונות אף לימד את הדור הצעיר את מקצוע העיתונות
יצחק נחשוני ז"ל. צילום מסך מתוך הידברות

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו איש התקשורת החרדי המפורסם ר' יצחק נחשוני ז"ל, בשנה ה-69 לחייו, שהטביע את חותמו על התקשורת החרדית והקים את בית הספר לתקשורת -"הקתדרה".

המנוח ז"ל נולד בבני ברק לאביו ר' יהודה נחשוני, שהיה עיתונאי וסופר ומראשי תנועת פא"י. בילדותו למד בתלמוד תורה מרכז של החינוך העצמאי בבני ברק ובישיבת תל אביב, ולאחר מכן בישיבות "הישוב החדש" "איתרי" ו"חברון". מאוחר יותר גם שירת בצה"ל.

המנוח ז"ל היה מגדולי הסופרים החרדים בדור האחרון, ואף ביקש ללמד את הדור הצעיר את מקצוע הכתיבה במסגרת פרויקטים וסדנאות. את דרכו החל בעיתון 'בעצם', לאחר מכן השתלב בתוכניות של מחלקת המסורת ברדיו 'קול ישראל' והיה מעורכי "מצעד הזמירות החסידי" כמו כן השתתף בתכנית "מנחת ערב", לאחר גיוסו לצה"ל שירת נחשוני בתחנת גלי צה"ל ככתב ועורך. בהמשך היה דובר הרבנות הצבאית.

לאחר מספר שנים, בשנת תשמ"ג, הקים יחד עם ישראל קצובר את השבועון "יום השישי" שהופיע עד לשנת תשס"א. בזמנו נודע כאחד הלוחמים נגד ההופעות המוזיקליות.

אולי יעניין אותך

יצחק ז"ל היה גם מעורכי התכניות ברדיו קול חי במשך כמה שנים, וכן ערך את השבועונים של הרב אמנון יצחק "ארבע כנפות" ו"שופר ניוז", וכן כתב טורי אקטואליה באתר 'בחדרי חרדים'.

בהמשך ערך את העיתון 'מרכז העניינים' עד שנת תשפ"א, אז פורסם כי יצטרף לצוות הפרשנים של עיתון "משפחה", וכן הגיש יחד עם איש התקשורת נועם זיגמן את מהדורת הבוקר ב'קול ברמה'.

בשנים האחרונות סבל בלבו ואושפז לסירוגין. הוא התגורר בפתח תקווה. הותיר אחריו את בני משפחתו, בהם – העיתונאי קובי נחשוני, והמוזיקאי אהרל'ה נחשוני, ואחיו הרב משה נחשוני רב העיר ראשון לציון.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן