חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חקירה מהירה

נעצר תושב אשדוד בחשד שהשחית תמונות נשים ברחבי אשדוד

משטרת ישראל עצרה לחקירה תושב אשדוד, בחשד שהשחית תמונות נשים במקומות שונים בעיר, בהן תמונתה של שני אמין ז"ל שנרצחה ב 7 לאוקטובר | ראש העיר מגיב למעצר
תמונה אילוסטרציה. קרדיט: freepik

ראשיתה של חקירת המשטרה בתחנת אשדוד ביום שלישי האחרון, בעקבות דיווח שהתקבל אודות השחתת ציור על מיגונית, לזכרה של שני אמין ז"ל.

שוטרי וחוקרי התחנה, בהם מש"ק המגזר החרדי וחוקרי הזירה הטכנולוגית בשיתוף עם מוקד רואה של עיריית אשדוד, מיד החלו לבצע פעולות חקירה רבות, במהלכן הצליחו בימים האחרונים לחשוף את זהותו של החשוד וכן לאתר מוקדים נוספים בעיר בהם לפי החשד פעל להשחתת פניהן של נשים באמצעות תרסיס צבע.

החשוד, תושב העיר אשדוד כבן 53, נעצר הבוקר בחשד לעבירות של השחתת פני מקרקעין והיזק לרכוש במזיד, והוא נחקר בשעה זו בתחנת המשטרה באשדוד. עם סיום החקירה ובהתאם לממצאיה, יוחלט האם להביאו בפני בימ"ש.

"במשטרת ישראל רואים בחומרה רבה עבירות של השחתה ופגיעה ברכוש ומקרקעין, ובפרט במקרה זה, בו מעבר לעבירה עצמה, הושחת ציור שכל מטרתו להנציח ולזכור את הנרצחים, תוך התעלמות מוחלטת מרגשותיהם של בני המשפחה והציבור."

אולי יעניין אותך

מאמץ חקירתי מיוחד

ראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי הגיב למעצר המהיר:

בזמן קצר מאוד – נתפס החשוד בהשחתת איור פניה של שני אמין ז״ל.

ראשית, אני מבקש להודות לתחנת משטרת אשדוד בפיקודו של רב פקד אלי מלול, ולעובדי מוקד 106 בעירייה בניהולו של דוד דבש, על העבודה המאומצת לאיתור מחט בערימת שחת, תוך איסוף פרטים קטנים לכדי הרכבת תמונה מלאה, לפזל של 2,000 חתיכות.

השחתת פניה של שני אמין ז״ל הינו אירוע חמור ביותר, שדרש מכולנו ריכוז מאמץ חקירתי מיוחד, במשטרה בשת״פ עם ״מוקד רואה״ שלנו בעירייה.

אני מבקש להודות לאדם מקצועי מאוד, עובד במוקד רואה העירוני, הנחשב לאחד מחוקרי הצילום הטובים בישראל, שמסירותו ומקצועיותו היו נדבך מרכזי בהישג.

יחד עם מנכ״ל העירייה, מנהל המוקד העירוני ומפקד תחנת משטרת אשדוד, נדאג להביע כלפיו את תודתינו בשם תושבי העיר, על רמתו המקצועית הגבוהה.

אנחנו, תושבי אשדוד, לא מודעים לעבודה המקצועית לאורך השנים של יחידת ״מוקד רואה״ במוקד העירוני, על אלף מצלמותיו הפרוסים ברחבי העיר, שיחד עם תחנת משטרת אשדוד והביטחון העירוני, הביטחון האישי של כולנו הוא מהגבוהים בישראל (בקרוב נציג נתונים השוואתיים לרשויות אחרות).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
תושב אשדוד
2 חודשים לפני

בטח חרדי אנטי לאומי שלא מכיר במוסדות המדינה

יעקב
2 חודשים לפני

יפה. אבל למה במקרה גניבה לא נותנים את הוידאו נגנבו לי אופניים חשמליות ולא נתנו לי

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן