חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
השם יקום דמם

נמל אשדוד מתייחד עם זכר הנופלים באירועי ה-7 באוקטובר

טקסי זיכרון מרגשים נערכו בחטיבות השונות של הנמל, לציון שנה למלחמת חרבות ברזל. דגלי הלאום הורדו לחצי התורן, נרות חולקו לעובדים, וכיסאות צהובים הוצבו כתזכורת לחטופים שעדיין בשבי.

מהטקס בנמל אשדוד

חברת נמל אשדוד הצטרפה לאומה כולה וציינה שנה לאירועי ה-7 באוקטובר ולמלחמת חרבות ברזל, בטקסים שנערכו עבור עובדי החברה. הטקסים התקיימו בחטיבות השונות, ובהן חטיבת הלוגיסטיקה, חטיבת משאבים, חטיבת התקשורת התאגידית ומערך הביטחון. בשערי הנמל חולקו נרות זיכרון ואיגרת שהנציחה את שמות הנופלים מקרב עובדי הנמל ובני משפחותיהם.

כחלק ממחוות ההזדהות, דגלי הלאום הורדו לחצי התורן, ובמבנים ברחבי הנמל הוצבו כסאות צהובים כסמל לחטופים שעדיין מוחזקים בידי החמאס.

יו”ר נמל אשדוד, שאול שניידר, הביע את השתתפות החברה באבל הלאומי ואמר: “נמל אשדוד מרכין ראש היום, יחד עם כל ישראל לזכר קורבנות הטבח של ה-7 באוקטובר ולזכרם של הגיבורים שנפלו בהגנתם על מדינת ישראל. בימים אלו כולנו נושאים תפילה לחזרתם של השבויים ולשלומם של חיילי צה”ל, ומייחלים להחלמתם של הפצועים”.

מנכ”ל נמל אשדוד, ניסן לוי, הוסיף: “עם ישראל ואיתו משפחת נמל אשדוד חוו שנה מן המאתגרות מאז קום המדינה. נמשיך כולנו יחד לשאת תפילה לחזרתם במהרה של כל החטופים, לשלום חיילי צה”ל ואנשי כוחות הביטחון, להחלמת הפצועים, לניצחוננו על אויבנו ולאחדות עם ישראל”.

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן