המנכ״לים, אלי בר יוסף (נמל אשדוד), אייל סיסו (רשות האוכלוסין וההגירה) ודני שחר (משרד התיירות) סיירו בטרמינל, בחנו את הליך ביקורת הגבולות ואת קליטת הנוסעים, את השירותים הניתנים לתיירים באונית הנוסעים והחבילות התיירותית שניתנות לתיירים.
הסיור הוגדר כהצלחה ואיפשר לכל מקבלי ההחלטות המעורבים בתהליך, לעמוד מקרוב על כל שלבי הגעת תיירים בקרוזים.
אייל סיסו, מנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה: ״הליך ביקורת הגבולות הוא למעשה המפגש הראשון של הנוסע עם רשויות המדינה ואנו משקיעים משאבים רבים לשיפור ההליך והשירות באופן מתמיד. אנו פועלים לאזן בין שירות טוב, מהיר וקבלת פנים ראויה למבקר בישראל, לבין שמירה על גבולות המדינה וצמצום כניסת גורמים עויינים או שוהים בלתי חוקיים. שיתוף הפעולה בין הגופים חשוב לשיפור הכלכלה בישראל, לתדמית המדינה ולביטחון המדינה״.
דני שחר, מנכ"ל משרד התיירות: "תיירות הקרוזים נמצאת בתנופה ומכניסה לישראל כסף רב. בהנחיית שר התיירות חיים כץ, ביקרתי בנמל אשדוד עם מנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה כדי להבטיח את כניסתם הנוחה של תיירי הקרוזים וכדי לפתור סוגיות בנושא".
אלי בר יוסף, מנכ״ל נמל אשדוד: ״ענף הקרוזים הוא תחום ומנוף צמיחה חשוב לנמל והשנה אנו עדים לעלייה משמעותית בכמות התיירים. אני שמח לארח ומברך על ההירתמות של מנכל תיירות ורשות האוכלוסין לקידום הענף״.