חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שיתוף פעולה

נמל אשדוד אירח הבוקר סיור מנכ”לים בטרמינל הנוסעים

היום נערך סיור מנכלים בטרמינל הנוסעים בנמל אשדוד, בשיתוף פעולה של משרד התיירות, נמל אשדוד ורשות האוכלוסין • מטרת הסיור: בחינת הפעילות התירותית בתחום הקרוזים בישראל.

במהלך הסיור

המנכ״לים, אלי בר יוסף (נמל אשדוד), אייל סיסו (רשות האוכלוסין וההגירה) ודני שחר (משרד התיירות) סיירו בטרמינל, בחנו את הליך ביקורת הגבולות ואת קליטת הנוסעים, את השירותים הניתנים לתיירים באונית הנוסעים והחבילות התיירותית שניתנות לתיירים.

הסיור הוגדר כהצלחה ואיפשר לכל מקבלי ההחלטות המעורבים בתהליך, לעמוד מקרוב על כל שלבי הגעת תיירים בקרוזים.

אייל סיסו, מנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה: ״הליך ביקורת הגבולות הוא למעשה המפגש הראשון של הנוסע עם רשויות המדינה ואנו משקיעים משאבים רבים לשיפור ההליך והשירות באופן מתמיד. אנו פועלים לאזן בין שירות טוב, מהיר וקבלת פנים ראויה למבקר בישראל, לבין שמירה על גבולות המדינה וצמצום כניסת גורמים עויינים או שוהים בלתי חוקיים. שיתוף הפעולה בין הגופים חשוב לשיפור הכלכלה בישראל, לתדמית המדינה ולביטחון המדינה״.

דני שחר, מנכ"ל משרד התיירות: "תיירות הקרוזים נמצאת בתנופה ומכניסה לישראל כסף רב. בהנחיית שר התיירות חיים כץ, ביקרתי בנמל אשדוד עם מנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה כדי להבטיח את כניסתם הנוחה של תיירי הקרוזים וכדי לפתור סוגיות בנושא".

אולי יעניין אותך

אלי בר יוסף, מנכ״ל נמל אשדוד: ״ענף הקרוזים הוא תחום ומנוף צמיחה חשוב לנמל והשנה אנו עדים לעלייה משמעותית בכמות התיירים. אני שמח לארח ומברך על ההירתמות של מנכל תיירות ורשות האוכלוסין לקידום הענף״.

צילום: פבל טולצ׳ינסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן