חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מחדל עירוני

ניסיונות לצמצום שיבושים במערך ההסעות העירוני

חרף הקשיים הודיעו בעירייה כי עושים כל מאמץ כדי לייצב את המערכת ולאפשר לילדים ולהורים מערך הסעות תקני, ומקווים כי הפתרונות שבוחנים יביאו להשבת הפעילות לסדרה, כפי שהיה בכל השנים
קרדיט: Freepik

עיריית אשדוד הודיעה הבוקר כי חרף הקשיים שנערמו על תפעול מערך ההסעות העירוני בתחילת השנה, הם עושה כל מאמץ כדי לייצב את המערכת ולאפשר לילדים ולהורים מערך הסעות תקני. בעירייה מתנצלים ומקווים כי הפתרונות שהם בוחנים יביאו להשבת הפעילות לסדרה, כפי שהיה בכל השנים.

רקע לשיבושים במערך ההסעות:

עיריית אשדוד, מהערים הגדולות בישראל ובעלת מערכת חינוך ענקית המונה יותר מ- 56,000 תלמידים, מפעילה מעל 280 קווי הסעה המשתנים משנה לשנה, ופועלים תחת מכרז וזכיינות של מספר חברות המעניקות שירותי הסעה לאלפי ילדים בכל יום.

אחד הקבלנים המפעיל 86 קווים הודיע עם תחילת הלימודים ללא הכנה מוקדמת שלא ימשיך להעניק שירות באמצעות המכרז. בעירייה נעשו מאמצים לצמצם את הפערים ונתרו נכון להיום עם 6 קווים שטרם נמצא להם פתרון מלא, והם במוקד הטיפול ותשומת הלב העירונית עד להשלמה הנדרשת של 100%.

אולי יעניין אותך

בעירייה מתנצלים בפני ההורים והתלמידים על חוסר הנוחות ועוגמת הנפש ומתחייבים להמשיך להיות מחויבים למתן פתרונות לכל אחד מהילדים. כן מודים בעירייה להורים לנהגים ולמלוות ההסעה על הסבלנות וההבנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן